Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia ze sprowadzeniem samochodu z USA?
Bardzo poważnie myślę o sprowadzeniu BMW F30 po kolizji w celu jej naprawienia pod własny użytek, natomiast jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o sprowadzanie aut z zagranicy. Wiem, że F30 wychodzą na tym bardzo dobrze a w sumie choruję na ten samochód od dłuższego czasu. I nie wiem czy docelowo szukać jakiejś firmy outservice czy sam proces sprowadzenia nie jest taki ciężki. Czy znacie jakieś strony na których można znaleźć perełki z USA?

#samochody #auto #motoryzacja #usa #bmw
  • 23
@Yakooo: No smieszne, a zarazem smutne jak zycie w tym kraju. Marzysz o starym wypierdzianym modelu, ale pomimo tych faktow dalej cie nie stać wiec rozgladasz sie za śmieciem z usa
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@pokaczw: oo, kompleks polaczka wjeżdża xD zdziwiłbyś się jakimi "wypierdzianymi" autami ludzie jeżdżą na "zachodzie" i nie chcą ich zmieniać. Złomowanie aut co 5 lat albo nacisk na ludzi bo ich wciąż sprawne auto nie spełnia jakiejśtam normy nie ma nic wspólnego z ekologią, a dziesięcioletni wóz wciąż może być w pełni sprawny, często sprawniejszy niż dwuletni gównolit. Plus biznes jest biznes, jak się opłaca to się robi. Nie tylko w
@pokaczw: sam pytasz o miernik lakieru i szukasz jakiegoś wozu sprzed dekady. Więc pewnie masz pojęcie jak wygląda rynek. Czym się różni kupno auta po iluśtam właścicielach, z dużą dozą prawdopodobieństwa już robione - co nie jest niczym złym jak zrobione dobrze - od kupna poniżej ceny rynkowej i zrobieniu po swojemu, porządnie, i wiesz co masz? Na placach stoją nie tylko wozy po całkach, szczególnie w Stanach to inaczej działa.
@Yakooo większość tu piszących nie ma pojęcia o czym pisze. Spokojnie można znaleźć coś fajnego i spokojnie da się to kupić tanio nawet przy tym kursie. Ale... musisz mieć dobrego pośrednika. Samemu się utopisz.
@pokaczw: mówię o samochodzie 3-5 letnim, chętnie chciałbym zobaczyć jakim samochodem Ty śmigasz xD