Wpis z mikrobloga

Złożyłem zamówienie na BL tydzień temu. Zamówienie ma status: opłacone. Sprzedawca nie nadał tego zamówienia i nie ma kontaktu ze sprzedającym. W międzyczasie zauważyłem, że pojawiły się dwa negatywne komentarze w karcie sprzedawcy nt. braku kontaktu oraz zamówienia, które zostało złożone trzy tygodnie temu i nie zostało wysłane. Co można w tej sytuacji zrobić?
#lego
  • 9
@hoppek: To raczej nie będziesz mieć problemu z odzyskaniem kasy. Porób screeny "próby kontaktu z sprzedawcą", zrób chargeback i niestety czekaj. Być może PayPal powie, że tydzień to za krótki czas i powi abyś czekał dłużej.

Nie miałem nigdy problemów z BL, ale od chińczyków to działa.
@Lukasq: BL podaje, że można złożyć reklamację bezpośrednio przez BL, gdy sprzedawca nie wysłał towaru albo nie odpowiada na wiadomości. Ale od momentu złożenia zamówienia muszą upłynąć dwa tygodnie, co w ogóle nie jest mi na rękę. Bo tego konkretnego zamówienia potrzebuję na już.
@hoppek: To niestety nie wiem co Ci poradzić. Jeśli miałbyś pewność, że jednak za tydzień nie wyślę, to mógłbyś złożyć zamówienie u kogoś innego. Lipa straszna. :/
@Lukasq: ale spoko, ogarnąłem, że jeden element mam w zapasowych i ogarnąłem sprzedawcę, który ma pozostałe potrzebne elementy. A tamto zamówienie będę reklamować.
@hoppek: Niestety nie ma dobrego miejsca do zakupów. W lego store niby jest dużo i często w dobrych cenach, ale problem jest czekanie. 28 dni roboczych to jakiś ponury żart. O częstej niedostępności niektórych elementów już nie wspomne. No i ich wyszukiwarka jest tak do dupy, że nie wiem kto im to programował. :D