Wpis z mikrobloga

@Mowi: jak szukasz czegoś do zabawy i drutowania, to raczej cylinder więcej i m50+turbo

Ale ogólnie źle szukasz. Mało jest aut 20-25 lat+ na dawców, tym bardziej mało słupków na wymianę, tym bardziej tych 5 cylindrowych

Jakieś stare Volvo by się znalazło, ale te co były w serii n/a w ogóle nie nadają się do dłubania
@Atreyu: j/w, nic z mechaniki z nim nie będę robił. Jedynie co kontrola tulei i pierścieni + panewek. Głowicę dałbym nową (w senie taką jak do kompresora)
@Mowi: Pozwolę sobie zapytać o cel zabawy? Ma to być do jazdy, upalania, stania miesiąc na podnośniku i grzebania?

Bo to nie jest tak jak na filmikach M4K Garage że kupujesz Golfa za 4k złotych, samemu wkładasz kompresor od lodówki i masz szybkie-tanie-bezawaryjne daily

j/w, nic z mechaniki z nim nie będę robił


@Mowi: tym bardziej nie rozumiem
@Atreyu: @s---k: jak już ustaliliśmy, co chcę wykonać, to jeżeli jest możliwość to poproszę o propozycje xD potrzebne jest mi 2.5l 5 cylindrów do dużej wydajności i równomiernego oddawania ciśnienia (z racji nieparzystej liczby tłoków)

@PiotrFr: dzięki, to już jakiś trop!
@s---k:

Docelowo do zrobienia kompresora. Czego szukać jako dawcy?

Plus tag majsterkowanie.
Poza tym idiotyczne byłoby szukanie jakikolwiek silnika R5 żeby wsadzić do jakiegoś auta. Przecież to totalnie bez sensu bez wymagań mocy, wytrzymałość czy wreszcie łatwości swapu.
@s---k:

Ja widziałem fiestę mk4 z silnikiem z mondeo 2,5 litra w benzynie. Po co? Bo się da. Przyczepność to łapało dopiero na 3 biegu.

I to ma sens. Ale nie mówił o mocy czy potencjale tuningowym tylko, żeby było R5. Nawet diesel czy benzyna, wszystko jedno ( ͡° ͜ʖ ͡°)