Aktywne Wpisy
ardan95 +63
chuop se oglada serial pitbull po nocach
Piesel-9 +6
Panowie gdybyście mieli dobrze zarabiającą partnerkę, jej pensja starczałaby na życie i by coś jeszcze odłożyć i chciałaby żebyście zamiast chodzić do pracy zostali kurą domową to byście poszli na taki układ?
Pytanie do Pań, analogiczna sytuacja, pracujecie i zarabiacie bardzo dobrze, wolałybyście żeby Wasz partner chodził do pracy i obowiązki domowe byłyby podzielone między Was, czy jednak żeby siedział i ogarniał dom?
Załóżmy teoretycznie, że nie macie możliwości zatrudnić pani/pana do
Pytanie do Pań, analogiczna sytuacja, pracujecie i zarabiacie bardzo dobrze, wolałybyście żeby Wasz partner chodził do pracy i obowiązki domowe byłyby podzielone między Was, czy jednak żeby siedział i ogarniał dom?
Załóżmy teoretycznie, że nie macie możliwości zatrudnić pani/pana do
Mowa tutaj o drugim wyścigu z weekendu wyścigowego na Red Bull Ringu w 2015 roku, kiedy to mistrzostwa niemieckiej serii wchodziły w decydującą fazę, a o tytuł walczył Mercedes z Audi, zarówno w klasyfikacji konstruktorów jak i kierowców.
Na pewnym etapie wyścigu o pozycję walczył kierowca Audi Timo Scheider z kierowcą Mercedesa Robertem Wickensen, kiedy te dwójkę za jednym zamachem przeskoczył lider mistrzostw Pascal Wehlein.
Szef Audi Wolfgang Ullrich, który kierował wszystkimi zespołami korzystających z samochodów tego producenta, połączył się poprzez radio z Scheiderem i wydał polecenie "Push him out", co oznaczała eliminację Wehleina aby ten nie powiększył przewagi w punktacji.
Scheider z powierzonego zadania wywiązał się wzorowo i jednym manewrem, w jednym zakręcie wyrzucił z toru nie tylko Wehleina ale też Wickensa. Swoją drogą trzeba mieć niezłe umiejętności aby przeprowadzić taką akcję, samemu nie uszkadzając auta.
Scheider dojechał do mety na 6 miejscu, lecz po wyścigu został zdyskwalifikowany za celowe spowodowanie kolizji. Nie był to koniec problemów Audi i Ullricha wobec których przeprowadzono postępowanie. Która zakończyło się uznaniem winy Audi. Scheider za wykonanie kontrowersyjnego TO, został ukarany banem na start w następnej rundzie DTM. Audi straciło wszystkie zdobyte na Red Bull Ringu punkty w klasyfikacji producentów. Wolfgang Ullrich został do końca roku zawieszony w swoich obowiązkach i otrzymał zakaz wstępu na padok DTM. Dodatkowo Audi musiało zapłacić 200 tys euro kary za wydanie kontrowersyjnego polecenia.
Sama seria DTM po wydarzeniach z RB Ringa, ograniczyło komunikację radiową, od teraz zespoły, podczas wyścigu nie mogły porozumiewać się z kierowcami przez radio, jedynie za pomocą tablic na linii startu mety. Radio w samochodzie DTM zaczęło działać właściwie w 1 stronę, jedynie kierowca mógł na bieżąco przekazywać informacje na temat jazdy, swojemu inżynierowi.
Po zawieszeniu Scheidera niespodziewaną szansę na jednorazowy występ w serii otrzymał, dobrze mam znany Antonio Giovinazzi, który po prostu dojechał do mety w obu wyścigach nie pozostawiając po sobie większej historii.
#f1 #dtm #randomf1shit
Poza tym super te auta Class 1 były, szkoda że przez inne rzeczy seria nie była taka dobra...
Zresztą
@tumialemdaclogin: i tak to powinno działać w F1