Wpis z mikrobloga

@marsellus: co Ty chcesz od moich postów, pełnych zrozumienia i życzliwości do drugiego człowieka? ......jestem w dupie, jeszcze klientowi nic nie mówiłem... mam nadzieję, że tylko #!$%@?ą że do 90 dni zwrot...
@maria0nna: ich sklep mogą robić co chcą, jutro tam zadzwonię, tylko nie wiem czy podszywanie się pod klienta dla którego szło zamówienie jest dobrym pomysłem... dojadą mnie i będzie lipa
@sSpoko: tak to jest jak sie nie uzywa vpn i jedzie po chamsku na kilka przegladarek z jednego kompa. do dzwonienia uzyj skype. wez od klienta zgode na uzycie jego numeru (potwierdzenie przez sms) w celu kontaktow z pgg, dane klienta sobie spisz z profilu i negocjuj ze slunzakami, niech nie odpuerdalaja (przeciez cie gosciu zaebie jak sie dowie co sie odebalo). powodzonka!