Wpis z mikrobloga

i nie być na smyczy Amazon.


@L3gion: smycz amazona to .mobi i .azw3
jedno i drugie to plik tekstowy okraszony znacznikami formatowania
tak jak dokument pisany we writerze czy wordzie
gdzie widzisz problem z konwersją do dowolnego innego "formatu" książki, który różni się tylko znacznikami jak np. epub?

kupuj knedla 10 w promo za 2,5 stówy, a jak ci nie podejdzie czytnik ebooków, to go spylisz po miesiącu za taką samą
gdzie widzisz problem z konwersją do dowolnego innego "formatu" książki, który różni się tylko znacznikami jak np. epub?


@Dibhala: Nie znam się, myślałem że to DRM #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@L3gion: nie myl formatu pliku (w tym przypadku dokumentu tekstowego) z jego zabezpieczeniem
to 2 absolutnie odrębne od siebie rzeczy

mógłbym doradzić kupno najtańszszego czytnika, bo albo ci podejdzie albo nie
ale jak masz wziąć jakiś szajs promowany przez empik czy inną chińszczyznę, nie mając szans dorwać w swoje ręce czegoś ze średniej lub wyższej półki,
to tylko się będziesz wkrwł
i na co to komu, a w szczególności tobie?

nie
mógłbym poradzić najtańszy czytnik, albo ci podejdzie albo nie


@Dibhala: Szczerze nawet o Kundlu myślałem w wersji Paperwhite, nie chcę super tanio bo to jak chcieć się przekonać czy smakuje mi włoska pizza biorąc mrożonkę z biedry ¯\_(ツ)_/¯ Dzięki za rady.
@L3gion: wielu nie docenia najtańszego knedla, bo na wyklopie #!$%@? zaczyna się od tego, że czytnik musi mieć rozdzielczość 4k, 100 diod led i milion GB pamięci żeby można zacząć czytać

a knedel 3 wyprodukowany w zeszłej erze schodził jak świeże buły gdy kosztował 1200(?) zyla ¯\_(ツ)_/¯
sam miałem K5 i lektury były czytane hurtowo

no, ale teraz to jest przecież internet i bazyliard opinii doradczych, więc nie sugeruj się moją
Kupilem kilka kindli bo byly na promce, pierwszy 3 lata temu, dziala bez zarzutu do tej pory, paperwhite 4 rok temu, tez dziala bez problemu i ostatnio pw5, wg mnie warto poczekac na promke i pw5 kupic.