Wpis z mikrobloga

@Slavica: bardziej w kierunku spójności kolorystycznej myślę. Szczególnie w momencie kiedy identyfikacja wizualna marek jest tak rozpoznawalna, że kolor zupełnie nie jest potrzebny, same dane obok już nakierowują że jest to kontakt do social media, szybkie spojrzenie na ikonkę i wiadomo jakie. a podejrzewam że to do jakiejś wizytówki czy czegoś gdzie minimalizm jest raczej go-to designem.
  • Odpowiedz
@Slavica: na przykład w tym wypadku kolor pierwszej ikonki jest w zasadzie mylący, bo niby po prostu nr tel ale zieleń i słuchawka sugeruje Whatsapp? ale to nie jest ikona whatsappu. Jeśli by się uprzec na kolor to żeby chociaż został flat color, z Instagrama ściągnąć ten gradient. I zunifikowac ogólny kształt, same zaokrąglone kwadraty albo same kółka i już byłoby dużo lepiej
  • Odpowiedz
Wysłałem ci porady dizajnerskie SMSem na ten numer co podałeś na miniaturce. Dałem z siebie całe 21,37%

  • Odpowiedz