Wpis z mikrobloga

@oceanzpokoju: można, ale się nie powinno. Amortyzator będzie pracował w mniejszym zakresie, szybciej go ubijesz, a właściwości jezdnych nie poprawisz

Jak ma być dobrze, wrzuć B8 i dobre sprężyny, ale dobrze to nie jest tanio
  • Odpowiedz
  • 0
Sporo szmalcu ten system kosztuje, a jak wygląda sprawa B2 B4

A na allegro są gotowe zestawy Technics lub MTS za 1200 zł komplet opłaca się to? Za wszystkie 4 amorki + sprężyny
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@oceanzpokoju: mam gwint MTSa skręconym do samego dołu, ale nie kupiłbym zestawu tanich amorków i sprężyn. Jedyny sensowny zestaw który poprawi cokolwiek w prowadzeniu to eibach+bilstein, albo zestawy z wyższej półki, tj Tein, Koni, KW i inne tego typu.
  • Odpowiedz
@oceanzpokoju: W przypadku sprężyn -30mm można zastosować amortyzatory o standardowym skoku. Jeżeli obniżenie jest większe to analogicznie trzeba zastosować sprężyny o krótkim skoku. Co do marek sprężyn to H&R, Eibach, Bilstein, Koni, od biedy można MTS'a.
  • Odpowiedz
@oceanzpokoju: sprężyny h&r ładnie siadają i nie kosztują dużo, pro kit od eibacha to loteria, raz obniży o tyle o ile obieca producent a innym razem o połowę i pro kit jest bardziej miękki
  • Odpowiedz
  • 0
@oceanzpokoju sprawdź wlepe w bagażniku, jak będziesz miał 1ba to można wsadzić sprężyny fabryczne Ale -20. W skrócie 1BE, na forach powinieneś mieć opisane kody paskowe. Te sprężyny czasem można wyrwać za 200zl komplet
  • Odpowiedz