Aktywne Wpisy
Matylda_Megara +118
Ja #!$%@?, co za pokolenie...
Zabrałam młodszego pasierba na rolki - dzisiaj pierwsze wyjście z domu po ospie. Pogoda cudna, trzeba skorzystać.
Kask, ochraniacze na kolana, łokcie i nadgarstki, a ten mały cymbał się wyrżnął tak, że go w szpitalu teraz składają do kupy. Wziął i mi piątek #!$%@?ł.
Jakby grał w CSa do by mu się pewnie nic nie stało.
#dziecko #rodzicielstwo #sport #gorzkiezale
Zabrałam młodszego pasierba na rolki - dzisiaj pierwsze wyjście z domu po ospie. Pogoda cudna, trzeba skorzystać.
Kask, ochraniacze na kolana, łokcie i nadgarstki, a ten mały cymbał się wyrżnął tak, że go w szpitalu teraz składają do kupy. Wziął i mi piątek #!$%@?ł.
Jakby grał w CSa do by mu się pewnie nic nie stało.
#dziecko #rodzicielstwo #sport #gorzkiezale
BronislawCzevak +363
#sejm W ramach przypomnienia posłanka Gembicka.
Klient według umowy b2b ma obowiązek zapłacić fakture do 10 dnia po poprawnym wystawieniu przeze mnie faktury, jednak minął już 17 dzień, pieniędzy dalej nie mam, upomniałem go już dwa razy
Czy w takim razie mogę wypowiedzieć umowe B2B bez zachowania okresu wypowiedzenia (dwa miesiące) ze skutkiem natychmiastowym? #kiciochpyta
Mam zapis że każda ze stron może rozwiązać umowe z zachowaniem 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia - ze skutkiem na koniec miesiąca, z dodatkiem że klient ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy jeżeli wykonawca rażąco narusza postanowienia umowy lub umowy o poufności
ale nie ma zapisu co jeśli klient narusza rażąco umowę
Jak masz termin płatności w umowie, to jego przekroczenie wg mnie jest wystarczającym powodem, ale ja sie nie znam :)
dodatkowo dobrze jest załączyć udokumentowane wcześniejsze upomnienie
większość