Wpis z mikrobloga

Mirasy, sprawa jest.

Jak mogę ukarać tych ludzi za:
1. Sianie paniki i podżeganie do przemocy

2. Za bycie rasistami i groźby

Kiedyś byli kibole... na pewno by ćapaty był grzeczny


albo

#!$%@? tych ciapatych śmieci skąd przyszli i po sprawie..


Zanim ktoś z moderacji wpadnie na pomysł usunięcia tego to:
A - prawo cytatu
B - Ludzie sami publikują to na publicznym profilu pod własnym imieniem i naziwskiem.

#patologiazewsi #policja #kiciochpyta #prawo

PS Wieruszów jest rasistowski jak cholera, to że świadkowie coś zgłosili może, ale nie musi być prawdą.

PS2 Jeśli mogę to zgłosić na policje to jak zrobić to zdalnie? ePUAP?

Z resztą ta gównogazeta zawsze sieje zament i powiela fake newsy byle był nośny temat i się "klikał"...
Pobierz KornixPL - Mirasy, sprawa jest.

Jak mogę ukarać tych ludzi za:
1. Sianie paniki i...
źródło: comment_1660662317tzsFgVcrkQ224AKSzIMorJ.jpg
  • 3
@KornixPL nie znam się co prawda na Facebooku, ale na pewno można to zgłosić im i jeżeli będzie tego więcej to zablokują fapage. Jest jeszcze coś takiego jak ośrodek monitorowania zachowań rasistowskich i ksenofobicznych, może u nich? Policja zgłoszenie na pewno przyjmie, ale poza osobami komentującymi to pretensje można mieć również do administratora portalu.
Żałuję bardzo tego co stało się z naszym miasteczkiem, ale wyjeżdżając sami się pośrednio do tego przyczynilismy.
@ryszardello: Tak, jak znasz okolice to tugazeta jest lokalnym ściekiem, głównie reklamy „kupujcie mieszkania od firmy xyz bo w czasie wojny ważny jest pokój, a najlepiej 3 pokoje z kuchnia” + rzucanie gowno newsow i antynaukowych „felietonów” lokalnych sznurów.

Niestety wyjechałem, nie z Wieruszowa a z polski ale dzięki jednej lokalnej firmie. Niestety wieruszow moim zdaniem nie jest już dla ludzi