Wpis z mikrobloga

Ktoś miał problem z pompą paliwa w Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost?
Nalotu 90k.
Zalewane paliwo zawsze z renomowanych stacji.
Rocznik 2014
Benzyna 2.0, 180KM~ (słabsza wersja, nie ta 203KM).
Samochód gaśnie w różnych momentach, raz na postoju, raz przy lekkim ruszaniu.
Wixe ma dobrą, przyspiesza normalnie cały czas.
Raz chodzi minute i gaśnie , raz chodzi 10 minut i dopiero gaśnie.
Miał ktoś z tym problem?
Wydaje mi się jakby zasilanie, ktoś jakieś doświadczenie z tym miał ?
Gdzie ewentualnie można podjechać w okolicach Poznania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ford
#mondeo
#mechanikasamochodowa
  • 10
============2==============
P000A(71)
Raw code: 000A71
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Intake camshaft position A, bank 1 - slow response

============3==============
P2636(62)
Raw code: 263662
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Fuel pump (FP) B - low flow/performance problem

============4==============
P2636(64)
Raw code: 263664
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się
@shaelix92: te 92kkm to pewne? Bo pierwszy błąd wskazuje na rozrząd. A pozostałe dwa niestety na pompę, choć sprawdziłbym jeszcze czujniki wysokiego i niskiego ciśnienia.
@shaelix92: a rozrząd nie był zmieniany? Chyba że popychacz pompy/wałek rozrządu wytarty i generuje te błędy. Tak czy inaczej zacząłbym od diagnostyki czujników(najlepiej forscan i dynamiczne), przewody a na koniec pompa.
@shaelix92: zacząłbym od wymiany filtra paliwa ,
Nie w każdym 2.0 był jak nie ma to trzeba zdjąć zbiornik paliwa i wyjąć koszyk z pompą i tam na końcu jest taki szurek jak pończocha który trzeba wyczyścić bądź podmienić. Ten szurek jest chyba nie wymienny trzeba caly kosz wymienić z pompą paliwa .

W catalogu intercarsu 2.0 203 km wersja jest ale tej twojej 180 nima .
W wersji 203km nie