Aktywne Wpisy
prawiczek92 +25
takie tam zdjęcie z #gdansk z sierpnia 2023, co uwazacie na temat tego zdjecia? Jestem seksiak, kobiety mnie podrywaja a wy zazdrosni #przegryw #przegrywpo30tce #podrywajzwykopem #pokazmorde
Niedługo mija 25 lat jak z kumplami na naszej miejscówce w lesie zakopaliśmy stalową skrzynkę zawierającą:
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
Mirki
28 lipca kupiłem nowy rower za gotówkę u autoryzowanego sprzedawcy
1 sierpnia trafił na serwis z powodu uszkodzenia piasty, wrócił z serwisu 2, jednak uprzedzone mnie, ze nie znaleźli przyczyny i chwilowo problem zniknął ale pewnie wróci
4 sierpnia udałem się do innego serwisu który w 5 minut znalazłem wadę fabryczna, zawiozłem rower do miejsca w którym go kupiłem, sam pokazałem co jest nie tak i zareklamowałem
8 sierpnia - dzisiaj, sam do nich zadzwoniłem i dowiedziałem się, ze producent wysłał im nowa piastę nie całe koło, już w piątek wiec prawdopodobnie dzisiaj lub jutro dojdzie, musza na nowo zapleść koło i prawdopodobne w tym tygodniu odbiorę rower
(1 seriws bez wpisu do książki niestety, drugi już oficjalnie z reklamacji leci wiec powinno być w książce)
Tracę kolejny tydzień jeżdżenia, a przeczytalem, ze już po pierwszym serwisie miałem prawo zwrócić rower, czy jeżeli po tej akcji serwisowej znów będzie jakaś usterka to mogę zarządzać zwrotu pieniędzy?
Merida Silex 200, kupiony w sklepie Locales w Kosakowie koło Gdyni
Wieczorem napisałem do producenta maila z dokładnym opisem całej historii od dnia zakupy do wczorajszego dnia, skargę na sklep i serwis, poprosiłem o wskazanie innego serwisu który wymieni całe koło ( wiem, ze tego nie zrobią)
Popołudniu jadę oddać rower razem z pismem dotyczącym
Chociaż z trekem którego miałem kilka lat temu przez prawie 3k kilometrów nie miałem żadnych problemów, a ns bike i teraz ta Merida już z fabryki wyjechały z problemem i nikt nie mógł tego ogarnąć