Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
w #programownaie pasja tylko przeszkadza
Jestem samoukiem - nie bootcampowcem, w branży od jakiś 14 lat może 16 lat
mam tytuł seniora
zarobki całkiem spore

to będzie takie #zalesie.
Pewnie wielu zna te memy TECHNICAL INTERVIEW vs ACTUAL JOB.
Powiedzcie mi co robię źle, ze moja praca mnie uwstecznia, zamiast rozwijać, że trudno mi nawet utrzymać wiedzę, bo robię jakieś bzdury
przegląd moich zadań
- sprawdzić teksty logów
- dodać dwa pola do DB
- inwestygacja zapytania klienta
- sprawdzenie warunków (if) i zastąpienie ich jedną extension method

przez 8 miesięcy nie napisałem nawet jednego async await, jestem w projekcie gdzie PM mówi, że w sumie nie ma dla mnie zadań to robię takie ogony, a potem mówi do mojego kierownika, że słabo się wdrażam w projekt i co z tym zamierzam robić

Mam nieustanne poczucie marnowania czasu. Nie o to chodzi, żeby robić nadgodziny, ale żeby praca dawała poczucie jakiegoś sensu.

Co do tego ma tzw. pasja - czyli zainteresowanie tematem szerokorozumianego IT?
Ma to, że stałem się jakby niewolnikiem, po robocie, coś tak robię, słucham sprawdzam, odświeżam wiedzę - której w pracy nie używam
kosztuje to coraz więcej czasu i energii, a ta wiedza przydaje się do rozmów
nie ma satysfakcji - a coraz więcej frustracji
co z tego, że niby mam tytuł seniora, jak gdzieś w środku czuję, że to jest jeden wieli pic na wodę, że to nie jest prawdą, że to jest ściema, że bliżej mi do juniora niż do seniora
Chciałbym mieć poczucie bycia dobrym w swoim fachu - nie jakiś mega - po prostu, wiem że jestem dobry i tyle, uważam że z latami tzw kariery coraz dalej mi do tego, a nie coraz bliżej

Nie wiem co jest ze mną nie tak - za miękki jestem, za slaby, za głupi - że rozwój w pracy to dla mnie nieosiągalna sprawa
jak to zmienić?
jak znaleźć projekt, który nie będzie totalnym bagnem?