Wpis z mikrobloga

Czy reklamowanie się w google ads na innych rynkach niż polski to problem dla agencji która specjalizuje się głównie w rynku polskim ? Chodzi głównie o kampanie produktowe + podstawy seo.
Mam już z którą współpracuje obecnie na pl, jest w sumie ok i myślę czy szukać lokalnej na innych rynkach czy po prostu robić to już z tą swoją obecną która w pl radzi sobie nieźle.
Inne lokalne firmy i tak zapewne będą chciały za to więcej kasy niż firma z która obecnie mam już relacje biznesowe.
Jakie są wasze obserwacje i wnioski ? #seo
  • 5
@inga: warto też za wczasu pogadać z kimś jak wygląda rynek w danej branży - każdy kraj ma swoje przyzwyczajenia, my mamy Allegro, USA Amazona, Skandynawia również zgoła inaczej wygląda niż polski rynek i tak naprawdę co kraj to inny przypadek - z jednej strony powinno podołać, z drugiej takie niuanse mogą okazać się bardzo ważne.
@inga: @inga: Z doświadczenia wiem, że można prowadzić zarówno działania SEO, jak i kampanie płatne na rynkach innych niż Polska. Obsługa wygląda dość podobnie, zasady są podobne - oczywiście dobrze jeśli ktoś ma w tym doświadczenie i nie jest to dla niego pierwszy taki projekt.
Warto jednak się upewnić, że będzie jakaś forma współpracy z osobami, które dobrze znają język (najlepiej native speakerzy). O ile ktoś spokojnie może zoptymalizować stronę