Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się czy nie napisać skargi do UODO i UKE na firmę nazwa.pl, z powodu uporczywego wysyłania reklam na maila, mimo braku udzielenia zgody. Każdy kto ma coś od nich pewnie to dostaje.

Sprawa wygląda tak że muszę trzymać tam mimowolnie jedną usługę, i raz na parę miesięcy, pod pretekstem "przewidzianych w przepisach prawa obowiązków informowania Klienta o zmianach warunków świadczenia usług", wysyłają maile które w oczywisty sposób realizują marketing firmy oraz nowych produktów i usług, na przykład treści takie jak:

"Wygraj PlayStation 5, polecając usługi firmy hostingowej roku!"
"Dostarczyliśmy ponad 1.000.000 certyfikatów SSL" + i "staliśmy się już niekwestionowanym liderem technologicznym"
z dziś "Dotychczasowy biurowiec zmieniliśmy na nowoczesny Ocean Office Park", " Po prostu wyjątkowe miejsce pracy!" + strona A4 jaką jesteśmy super firmą i pracodawcą.

Informacja o zmianach warunków świadczenia usług. No na pewno xD

Jakby to była inna firma to bym po prostu miał to gdzieś, ale jako że uważam że nazwa.pl to najlepszy hosting w Polsce (zaraz za domek peel), który ma absolutnie najwyższe standardy etyczne, i w ogóle nie stosuje szkodliwych dla klientów rozwiązań (takich jak np promocje na usługi z chorymi cenami obowiązkowych odnowień, wciskanie niepotrzebnych dodatkowych usług, czy utrudnianie jak się da wyniesienia od nich domeny), to mogą dać kolejny dobry przykład i zapłacić solidną karę, za ten drobny i z pewnością niezamierzony błąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#it #korposwiat #ux #webdev #hosting
  • 3
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kien: to nie tylko przyjemność (tym większa, że to nazwa) ale i obowiązek. Nienawidzę spamujących #!$%@?ów

I tak przy okazji chwała gmailowi za trick z plusem, dzięki któremu wiesz która szmata sprzedała twoje dane
  • Odpowiedz
@Kien: Odezwij się do nas przez PW, przekaż nam jakieś informacje dot. swojego PK (np. swoje ID, cokolwiek) i sprawdzimy ustawienia prywatności, jakie posiadasz włączone. Jeżeli chodzi o komunikację o zmianie siedziby, to komunikacja informacyjna a nie marketingowa. Fakt, napisaliśmy trochę więcej niż tylko suche "zmieniliśmy adres z ulicy X na ulicę Y", ale jak sam widzisz, w treści nie umieszczaliśmy informacji o jakichkolwiek usługach. Bardziej informacja, że jako pracownicy cieszymy
  • Odpowiedz