Wpis z mikrobloga

@DecathlonPolska #decathlon #januszebiznesu

Przed chwilą dostałem maila o anulowaniu mojego zamówienia. Zamówienie złożone i opłacone dzisiaj rano.
Oczywiście w mailu zero szczegółów o powodzie anulowania. Sprawdziłem - kasa z konta zeszła, więc opłacone (umowa kupna-sprzedaży została zawarta). Ale ok, być może coś jest niedostępne (co wcale nie uprawnia Was do anulowania zamówienia). A gdzie tam! Wszystko co zamówiłem nadal jest dostępne w dokładnie tych samych cenach. Zamówiłem nie w konkretnym sklepie tylko z dostawą do domu.

W związku z tym:
1. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane
2. Dlaczego w mailu nie było żadnych informacji o powodzie anulowania
3. Dlaczego na moim koncie nie ma śladu po tym zamówieniu
4. Obecnie ani w kodeksie cywilnym ani w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nie ma możliwości jednostronnego anulowania umowy przez sprzedawcę, dlatego proszę o podanie podstawy prawnej anulowania zamówienia (zawartej umowy kupna-sprzedaży), a jeśli takowa nie istnieje - żądam realizacji zamówienia

Ja wiem, że miałem u was nie kupować, bo wspieracie putina, ale nie mam zamiaru was też kredytować, udzielając wam bezpłatnego kredytu! I co, mam złożyć kolejne zamówienie na dokładnie to samo, a kasę zwrócicie jak wam się będzie chciało?

Liczę na odpowiedź - oczywiście publicznie! jeśli chcecie numer zamówienia - ok, ale odpowiedzi na pytania wyłącznie publicznie
  • 9
@husky83: wykop to nie jest oficjalny kanał wsparcia klienta Decathlon więc możesz się sapać a i tak nie dostaniesz odpowiedzi. Wyślij im maila i ewentualnie pisz na twitterze czy facebooku, gdzie więcej osób to zobaczy i może otrzymać jakąś sensowną odpowiedź.
@fishery: nie, może wypowiedzieć się ktokolwiek kto odpowie na pytanie dlaczego nie szanują praw konsumenta. Tylko to mnie interesuje - jaki jest powód anulowania. Maila też napisałem, ale fajnie gdyby publicznie się wypowiedzieli, że ich regulamin jest ważniejszy niż jakiś tam kodeks cywilny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@vieniasn: @istp: Odpisali na maila: "Brak autoryzacji". (oczywiście to tylko wycinek z całości). Ale brak jakiegokolwiek wyjaśnienia o jaką autoryzację chodzi. Raczej nie o autoryzację karty, bo kasa zeszła z konta. Więc wyjaśnienie takie choćby wcale...
@husky83: amigo idz z tym od razu do prokuratury zglosic. Jak patrze na to co robią to wszędzie zbywaja Cie zeby sie odechciało. Ja swoj problem zglosilem chlop mi mowi ze po 24h jjuz powinno byc rozpatrzone ze maja taki czas na to, gdzie dzwonie po tym czasie i dalej nic i mówią ze 48 godzin , gdzie po tym czasie dalej nic nie zrobili. Ja czekam do poniedzialku i pozniej