Wpis z mikrobloga

Hej Mirki ( ͡º ͜ʖ͡º) Przykładam się do zakupu pierwszej w życiu gitary elektrycznej, ale jestem zielony jeśli chodzi o ten temat. Jaki osprzęt wypadałoby kupić razem z pierwszą gitarą? Nie mówię tu o oczywistościach tj. wzmacniacz czy kostki, ale o coś w stylu stojaka czy paska. Nie chcę dać się naciąć na niepotrzebne zakupy w sklepie muzycznym.

#gitara #gitaraelektryczna
  • 29
@EgzeQTroll: Pokrowca nie posiadam bo nie jeżdze nigdzie z gitarą, a stojak przez pół roku mialem jakiegoś chinczyka za 30 zl z allegro - teraz wymienilem na uchwyty na sciane od herculesa - polecam bardzo jak mozesz borować w scianach
@EgzeQTroll: koniecznie pokrowiec, ew twardy case jeśli kupujesz coś droższego. Poza tym przyzwoity wzmacniacz - może być z wbudowanymi efektami. Na samym początku nie widzę żadnego sensu inwestowania w kostki

Stojak to w sumie bajer, nie musisz go mieć. Ale bez pokrowca gitara się zeschnie raz dwa
  • 1
@ActiZ niestety wynajmuję mieszkanie więc wiercenie odpada :/ poza tym nie mam samochodu, a jakoś musiałbym przetransportować gitarę do domu i boję się, że bez pokrowca się uszkodzi
@EgzeQTroll: wszystko jedno jaki pasek byle był blokowany - ew dokupić do niego strap locki za parę złotych. Ja polecam jednak kupić bo kolana bywają śliskie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale może być tani - nie wyobrażam sobie jak nawet najtańszy miałby się zerwać
@EgzeQTroll: Kabel, o odpowiedniej długości, to już indywidualna sprawa. Dobry stosunek cena/jakość ma Hosa. Pasek jak chcesz grać w przyszłości na stojąco (zupełnie inaczej się gra jak wstaniesz, więc lepiej ćwiczyć od początku). Stojak - zależy. Jak możesz zostawiać gitarę na kanapie na przykład to imo nie potrzebujesz. Nie bierz tylko chińczyka za te 30 zł, mój się przewracał razem z gitarą przy lekkim przeciągu (mam PTSD bo raz jebnął w