Wpis z mikrobloga

Po pierwsze te wersje nie były oferowane równolegle na tych samych rynkach - bedford i vauxhall były oferowane tylko w Anglii, po drugie ,Pontiac był w USA sprzedawany przed wprowadzeniem Daewoo Racera. Po trzecie Opel Monza to w ogóle inny model który był po prostu spójny stylistycznie z Kadetem i Astrą.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@aksal89: Przecież to wszystko to Opel. Więc nie wszystkie, tylko Ople wyglądały tak samo. A ta Nexus, to tak wyglądem nie bardzo do reszty pasuje (choć to też był Opel)
@aksal89: akurat ten wzór był popularny przez ogólnoświatowy zasięg General Motors. Wiec to tłukli gdzie sie dało i jak sie dało. Co nie zmienia faktu że to byłą fajna konstrukcja. I luzik wiadomo że to heheszki :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@M_Szopen_TM: Nexia oczywiście. Autokorekta w androidzie jest bezlitosna.
Moi rodzice mieli Lanosa. Fajny #!$%@? i pancerny. Ale był bez klimy i dlatego go sprzedali. Co nie zmienia faktu, że był takim samym oplem kadetem, jak cała reszta tutaj :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Del: pamiętam jak tata raz dostał Nexię na zastępcze zamiast naszej Astry, tarło to lusterkami na zakrętach xD w środku radio, nawiew gorąca, płaska deska rozdzielcza i DIDŻITAL KLOK
@aksal89: ale to jest kretyński mem walący chochoła nie do tego co faktycznie jest problemem

Już pal sześć jakby ten sam projekt pojawiał się w kilku miejscach na bazie inżynierii znaczkowej, tak jak Seat Mii/Skoda Citigo/VW UP.
Dziś auta z dwóch różnych odrębnych kontynentów zbliżają do siebie wyglądem, tracą charakterystyczne cechy marek, a stylistyka jest kopią kopii, w tym leży problem xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@M_Szopen_TM: Ten digital clock był #!$%@?. Obowiązek jazdy na światłach w PL sprawiał, że był mega nieczytelny w dzień, bo się przyciemniały po włączeniu świateł :|