Wpis z mikrobloga

Siemka, myślę nad zakupem hulajnogi elektrycznej, żeby wygodnie dojeżdżać sobie do biura.
Nie znam się tak mocno na tym sprzęcie, ale wiem, że generalnie może występować problem z mocą, tj. deklarowanym a rzeczywistym zasięgiem i prędkością maksymalną. Ważę ponad 100 kg bo kawał byka ze mnie i zastanawiam się, czy na rynku dostępne są jakieś "dokoksowane" modele, które mają większą baterię/moc - jestem w stanie dołożyć, żeby jeździć komfortowo. Also, fajnie gdyby były spore koła, aby wygodniej pokonywać pasy z torami tramwajowymi i jopy, których nie brakuje.
Wiem, że takie info jest do znalezienia na necie, ale może ktoś użytkuje jakiś dobry model w praktyce i jest w stanie przekazać swoje wrażenia.
#hulajnogaelektryczna
  • 11
@Wixu: 6km dziennie to nawet tanie modele pokonają, 100 kg wagi to też nie jest wyzwanie, komfortowo nie będziesz jeździł bez amortyzatorów a ja osobiście nie kupie więcej hulajnogi bez pełnych opon. Jak chcesz tanio to Xiaomi Pro 2 (podobno nie da się nowych odblokować)/Ninebot F40E, jak wygodnie to Vsett 8.

Dużo zależy od tego jak dobrą masz drogę do pracy, jeżeli to asfaltowa droga rowerowa to Pro 2 ci wystarczy,
@lukiboys: dzięki za odpowiedź. Generalnie droga jest całkiem całkiem, nowe ścieżki rowerowe, ale jakieś tam pomniejsze krawężniki/torowiska się trafią. No właśnie - amortyzator kusząca sprawa, czasami walnie na dziurze albo potelepie na kostce i jest średnio. Może nie jest to na dłuższą metę potrzebne na w większości dobrej trasie, ale mam trochę za małe doświadczenie z jazdą, tylko te miejskie Bolty i Lime'y.
@lukiboys: dodatkowe kryterium o którym teraz myślę, to nieco większy 'podest' bo zauważyłem, że niezbyt wygodnie mi się stoi na miejskich hulajnogach. Takim czymś reklamuje się choćby Motus Scooty 10 Plus i zastanawiam się, czy to odczuwalna różnica. No, ale w teorii nigdy się nie dowiem. No nic, dzięki za rekomendacje raz jeszcze.