Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KrowkaAtomowka: tam gdzie naprawiasz, to oczyść do zdrowej blachy,na blache podkład epoksydowy, potem kładziesz szpachle, na szpachle podkład akrylowy. Szpachle to jak tam wychodzi, zaczynać możesz nawet od okolic p80-p100, pod podkład akrylowy wystarczy wyszlifowanie p320. Potem podkład szlifujesz p800-p1000 na mokro, dalej baza, I bezbarwny. I po zimie powtarzasz bo zacznie schodzić albo wyjdzie rdza XD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KrowkaAtomowka: kup w kolorze - jak nie uczyłeś się lakierowania w na szkoleniu/zakładzie na czyichś autach to na 99% robota nie wyjdzie albo wyjdzie kiepsko. Kup błotnik w kolor, ten wystaw na sprzedaż - suma sumarum dołożysz niewiele, a zaoszczędzi ci to roboty i nerwów.