Wpis z mikrobloga

@adamadamadam22 @ZarabiajnaBankach jakoś tydzień temu pisałem do supportu banku z pytaniami, jak mogę włączyć 3D Secure, widząc, że przy żadnej transakcji mi nie działa. Bank się wypierał, mówiąc, że to niemożliwe (każdy z automatu powinien mieć włączone), aż w pewnym momencie (widząc, że nie ustępuję) poprosili o datę, godzinę, kwotę i sprzedawcę, u którego rzekomo zrealizowałem płatność, która nie wymagała weryfikacji. Dzisiaj, dokładnie po 6 dniach odpisali mi, przyznając się do błędu,
@ZarabiajnaBankach jak wyżej - getinbank. Fakt, sklepy mogą nie mieć tego włączonego, jednak ta weryfikacja nie włączała mi się nigdzie - nawet tam, gdzie podczas płatności otwierała się karta, której tytuł brzmiał "3D Secure 2".
@adamadamadam22: dlatego zadaliśmy Ci pytanie czy bank ma obowiązek czy powinien i czy na to ma wpływ tylko bank. Tak nam się wydawało, że odgórnego przykazu nie ma i jest to dobra wola dwóch stron. Jedynie przekaz publiczny jest taki, że jest pięknie i ładnie i że jesteś bezpieczny. To tak jak z blokadą SWIFT czy VISA/MC dla Rosji w ostatnim czasie. Przekaz medialny jedno, rzeczywistość drugie ;)
@adamadamadam22: A nie działają? To, że kilka banków odcięli nie oznacza że wszystkie. Propaganda jak każda inna. No albo coś odcinają albo robią to po omacku i jawnie o tym mówią. Zresztą nie wdajemy się w politykę. Pokazaliśmy tylko przykład tego, że niestety w obecnych czasach wszystko musisz doczytać sam bo w mainstream jak i nawet w internet nie ma co wierzyć bo piszą takie kocopoły, że czasami aż głowa boli