@kuraku: To ostatnio w Warszawie normalka, potrafią budować drogi po pięć pasów (vide Modlińska) za 110 mln zł ale na wyznaczenie paru metrów DDR albo zrobienie cywilizowanego przejazdu rowerowego już nie starcza pieniędzy ale "możecie Państwo zawnioskować o to z budżetu obywatelskiego".
Przy Górczewskiej miejscami chodnik ma ledwie metr szerokości i częściowo jest zajęty zaparkowanymi autami.
@goferek: no to przecież mówię, że się #!$%@?ńce rozpychają w tych swoich lajkrach, by się luźno jeszcze jeden pas zmieścił.
A tak poza tym, to gówno, a nie ok, jak kostka jest tak super, to dlaczego ta jezdnia nie jest z niej wykonana? Kostka jest droższa w budowie, szybciej się zużywa i starzeje, a do tego powoduje znacznie większe zużycie energii podczas jazdy.
Kostka jest droższa w budowie, szybciej się zużywa i starzeje, a do tego powoduje znacznie większe zużycie energii podczas jazdy.
@kuraku: Dodatkowo kostka w nadmiarze mozę źle wpływać na stawy. Ogólnie buduje się kostkę bo łatwiej to rozpiedzielić i dbać nie trzeba. Kostka się zapadnie to cóż rowerzyści będą jeździć po zapadniętej kostce.
@PanBulibu: z drugiej strony, to chociaż budują( ͡°͜ʖ͡°) U nas tylko mówią, że chcieliby zbudować. Z wyłączeniem projektu III ramy komunikacyjnej, co do której coraz głośniej mówią, że nie chcą jej zbudować.
@WafleMichaua: si, dlatego to wyśmiewam. Bo nic innego nie pozostaje w kontrze do takich postaw, a jest ich zaskakująco dużo.
@kuraku: Kostka może być dlatego ze w umówie było napisane ze wykonawca ma odtworzyć nawierzchnie sprzed budowy metra. Pewnie była wtedy kostka. Były już wcześniej tego tylu sytuacje w Wawie :/
@jadezagranice: ament @LaFlecheWallonne: o lol, wspaniałe. A za dwa lata cyk, remoncik. Ja myślę, że chodnik został nieruszony i tyle, ale no urocze są deklaracje polityczne, że trzeba ograniczać emisję, że trzeba myśleć o zrównoważony rozwoju. I jebs, 6 pasów, a biedaki bez samochodów ściśnięte na bok.
nie kłam smieciuchu
@dlugi-gr: co jest przekłamane w tym zdjęciu gównojadzie?
Bemowo warszawa, nie kłam smieciuchu, sa tam dobre sciezki przy metrze, asfaltowe, od 8 -10 lat
@dlugi-gr: ogólnie wiele ścieżek jest na nowych drogach robionych elegancko z asfaltu, lazurowa też w dużej części asfaltowa. Ta część Górczewskiej na zdjęciu nie była zbytnio modyfikowana, położyli nowy asfalt, barierki i takie pierdoły ale organizacja pozostała po staremu. Tam dalej jest przejście dla pieszych które przechodzi przez 6 pasów i nie ma już na
@kuraku: Jak jadę do pracy to przy wjeździe na trasę jest: Ścieżka rowerowa Asfaltowa Bez krawężników Z przejazdami przez przejścia dla pieszych
A pedalarze i tak muszą jechać środkiem wiaduktu bo im za ciasno. Z resztą to już bez różnicy czy środkiem czy bokiem bo i tak nie da się księcia wyprzedzić. To jaki jest sens budować te ścieżki w ogóle? XD
@zerathul: no widzisz, a ja uważam, że można się przyczepić, że przy robieniu remontu zapewne za bardzo duże pieniądze można by dostosować organizację ruchu do aktualnych potrzeb i celów. INB4 wiem, że to byłoby dłuższe i droższe pewnie.
To jaki jest sens budować te ścieżki w ogóle? XD
@MinnieMouse0: głównie po to, żeby ludzie nimi jeździli. Znaczy drogi, a nie ścieżki. Ścieżki to
@MinnieMouse0: A czy ta piękna ścieżka rowerowa przypadkiem nie zaczyna sie wraz z wiaduktem i wraz z nim kończy? Tak się pytam bo widziałem coś takiego nie raz - a jest to ujowe z tego powodu ze po chwili jazdy ścieżką trzeba się włączać do ruchu co jest bez sensu…
@kuraku: i masz rację. Przypomniała mi się jeszcze sytuacja jak latami wnioskowaliśmy jako wspólnota o zakaz parkowania na chodniku. Później przyszły konsultacje w związku z wyznaczeniem strefy parkowania. Oczywiście w projekcie parkowania na chodniku nie było. Na konsultacjach oficjalnie to zostało wpisane. Jak przyszła realizacja to wymalowali miejsca na chodnikach zwalając, że dzielnica chciała. Zbiegło to siwy z postem ZDM że ich domyślną polityką jest wywalanie samochodów z chodnika.
#polskiedrogi #urbanistyka #rower
Przy Górczewskiej miejscami chodnik ma ledwie metr szerokości i częściowo jest zajęty zaparkowanymi autami.
A tak poza tym, to gówno, a nie ok, jak kostka jest tak super, to dlaczego ta jezdnia nie jest z niej wykonana?
Kostka jest droższa w budowie, szybciej się zużywa i starzeje, a do tego powoduje znacznie większe zużycie energii podczas jazdy.
@kuraku: Dodatkowo kostka w nadmiarze mozę źle wpływać na stawy.
Ogólnie buduje się kostkę bo łatwiej to rozpiedzielić i dbać nie trzeba. Kostka się zapadnie to cóż rowerzyści będą jeździć po zapadniętej kostce.
@WafleMichaua: si, dlatego to wyśmiewam. Bo nic innego nie pozostaje w kontrze do takich postaw, a jest ich zaskakująco dużo.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@LaFlecheWallonne: o lol, wspaniałe. A za dwa lata cyk, remoncik. Ja myślę, że chodnik został nieruszony i tyle, ale no urocze są deklaracje polityczne, że trzeba ograniczać emisję, że trzeba myśleć o zrównoważony rozwoju. I jebs, 6 pasów, a biedaki bez samochodów ściśnięte na bok.
@dlugi-gr: co jest przekłamane w tym zdjęciu gównojadzie?
@Yelonek: one more lane will fix it. Wiadomo.
@dlugi-gr: ogólnie wiele ścieżek jest na nowych drogach robionych elegancko z asfaltu, lazurowa też w dużej części asfaltowa. Ta część Górczewskiej na zdjęciu nie była zbytnio modyfikowana, położyli nowy asfalt, barierki i takie pierdoły ale organizacja pozostała po staremu.
Tam dalej jest przejście dla pieszych które przechodzi przez 6 pasów i nie ma już na
Ścieżka rowerowa
Asfaltowa
Bez krawężników
Z przejazdami przez przejścia dla pieszych
A pedalarze i tak muszą jechać środkiem wiaduktu bo im za ciasno. Z resztą to już bez różnicy czy środkiem czy bokiem bo i tak nie da się księcia wyprzedzić. To jaki jest sens budować te ścieżki w ogóle? XD
@zerathul: no widzisz, a ja uważam, że można się przyczepić, że przy robieniu remontu zapewne za bardzo duże pieniądze można by dostosować organizację ruchu do aktualnych potrzeb i celów. INB4 wiem, że to byłoby dłuższe i droższe pewnie.
@MinnieMouse0: głównie po to, żeby ludzie nimi jeździli. Znaczy drogi, a nie ścieżki. Ścieżki to
Komentarz usunięty przez autora