Wpis z mikrobloga

#tibia
czy granie w tibie real samemu w 2k22 ma sens? pewnie zostali sami prosi i jako noob nie ma co sie pchać na swiaty pvp bo nie pogram zbytnio? ;p dzieje sie cos czy ta gierka juz jest martwa dla swiezakow?
  • 23
Mam postać 230+ na non pvp i gram od 2 lat. Założyłem z ciekawości postać na Hardcore PVP i nie moge wyjsc ponad 25LVL bo wystarczy, że przebiegnie jakiś 500+ i leże od strzała a ładują wszyscy od razu jak widzą jak wolno chodzisz.
Zaczęło mnie nudzić od 200... Od około 120LVL jak gram EK expie głównie na Sea Serpentach bo można wrzucić 2 preye i robić dobry exp, ale wale tak już z rok więc ogólnie mam dość. A nie mam czasu na jakieś częste granie w ekipach.
@piro111: nudzi sie to grindowanie wiekszosci, a pvp juz nie jest ani troche podobne do tego znanego z lat dawnych, teraz jak sie odpalisz 120 na 120 to wystarczy ze kolezka napisze na trade i zaraz przybiega jakis znudzony grindowaniem i zyciem 1200 paladyn zeby #!$%@? cie na 1 bolta ¯\_(ツ)_/¯ oczywiscie nic #!$%@? nie tracisz absolutnie przez to ze on ma taki lvl, co w ogole sprawia ze nawet padanie
@piro111: Nie ma już czegoś takiego jak pvp, ktoś cię gania to kupujesz twista a na śmierci tracisz tyle co nic. Do gry solo polecam RP albo ed (druidem zawsze znajdziesz kompana do gry). Warto kupić wyskillowanego low lvl na bazarze i granie ma sens tylko na pacc
@jerry_owies : brzmi strasznie mało zachęcająco :P
@C13CH4N: Dzięki za protip, probowalem dawniej kazda klase i magiczne mi sie podobały, a skoro druidem latwo kogos znalesc to bedzie druid ;p
@Guwno_Enjoyer: urok pvp, #!$%@? sie i przestales grac? co to znaczy na offline? skillowanie przy wylogowaniu? kazdy to ma czy tylko pacc?