Hej mirki i mirabelki, tutaj początkujący rowerzysta z dwoma pytaniami:
1. Chcę kupić mleczko uszczelniające do dętek - powinienem je wlać od razu (prewencyjnie) czy dopiero jak złapię gumę? 1a. Jeśli od razu, to czy powinienem je co jakiś czas dolewać/czyścić dętkę? 1b. Czy obowiązują inne zasady jeśli chodzi o ciśnienie kół w przypadku używania mleczka, czy nadal mogę trzymać się dowolnej wartości z zakresu podanego na oponie?
2. Zakładając, że w awaryjnych sytuacjach będę używał mleczka, czy jest coś oprócz pompki i multitoola co warto wozić zawsze ze sobą, żeby być przygotowanym na różne fuckupy?
@airdong: do dętek nie wlewa się mleka, mleko się leje bezpośrednio do opon tubless.
z mojego doświadczenia, #!$%@? się z mlekiem nie jest warte zachodu. opona + zwykła dętka jest o wiele mniej problematyczna, wymiania dętki w trasie jest banalna, nie schodzi ciśnienie z opon i jest tańsze.
także odpuść sobie tubless, kup normalne opony, trzy normalne dętki (dwie do kół, jedna jako zapas) i elo
Jaka można mieć tutaj motywację do pracy skoro jakiś cięć będzie zarabiał tyle co ja na magazynie. Automatycznie moje chcecie do pracy są zerowe więc daje z siebie minimum. Nie warto się starać bo można dorobić się tylko garba. #pracbaza #inflacja
1. Chcę kupić mleczko uszczelniające do dętek - powinienem je wlać od razu (prewencyjnie) czy dopiero jak złapię gumę?
1a. Jeśli od razu, to czy powinienem je co jakiś czas dolewać/czyścić dętkę?
1b. Czy obowiązują inne zasady jeśli chodzi o ciśnienie kół w przypadku używania mleczka, czy nadal mogę trzymać się dowolnej wartości z zakresu podanego na oponie?
2. Zakładając, że w awaryjnych sytuacjach będę używał mleczka, czy jest coś oprócz pompki i multitoola co warto wozić zawsze ze sobą, żeby być przygotowanym na różne fuckupy?
#rower
z mojego doświadczenia, #!$%@? się z mlekiem nie jest warte zachodu. opona + zwykła dętka jest o wiele mniej problematyczna, wymiania dętki w trasie jest banalna, nie schodzi ciśnienie z opon i jest tańsze.
także odpuść sobie tubless, kup normalne opony, trzy normalne dętki (dwie do kół, jedna jako zapas) i elo