Aktywne Wpisy
SzopDemaskuje +65
Ze względu na prace w sklepie z elektroniką miałem już realnie kontakt z tysiącem ukraińców od wybuchu wojny i wiecie co? To są osobny prymitywne mentalnie z niskim samoogarnięciem, na poziomie tych hindusów których sciąga PIS. Tylko hindus potrafi pojedyńcze słowa po ANGIELSKU bo korzystają z niego w swoim #!$%@? i chociaż gówno zrozumiesz przez ich dialekt to zawsze coś. A Ukrainiec? Na 100 jak 5 mówi po angielsku to sukces, cała
smutny_login +66
To uczucie gdy trafiła się jakaś para na #badoo, i było pisanie do czasu aż nie napisałem że leczę krowy - para usunięta
Aż mi się przypomina speed dating na którym byłem i te reakcje na informację o tym co robię - bo one myślały że weterynarz to tylko od psów i kotów, one myślały że krów się w ogóle nie leczy
#przegryw #depresja #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #tinder #podrywajzwykopem
Aż mi się przypomina speed dating na którym byłem i te reakcje na informację o tym co robię - bo one myślały że weterynarz to tylko od psów i kotów, one myślały że krów się w ogóle nie leczy
#przegryw #depresja #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #tinder #podrywajzwykopem
#starfield #xbox #bethesdasucks ##!$%@?
A no i lepiej się można wczuć, w końcu to gra RPG - trzeba użyć wyobraźni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do samego Starfielda - każdy fan Bethesdy wie czego się spodziewać, a niemy protagonista znaczy tyle co nic dla każdego zainteresowanym tym tematem. To nie będzie mesjasz gamingu ani wynalezienie koła na nowo, to kolejna gra Bethesdy w innym setingu na tym samym drewnianym silniku
W CP2077 mamy widok z pierwszej osoby ale gramy jakaś postacią, już w jakimś stopniu określoną to jest inne przedstawienie bohatera niż w grach Bethesdy, gdzie tworzymy postać od zera i sam
Porównaj sobie Dragon Age Origins z Mass Effect. W DGO niemy bohater nie przeszkadza, nawet jak się gra teraz, bo to była postać robiona od zera. W Mass Effect grałeś niemal "gotowym" Shepardem i głośne linie dialogowe pasowały bardzo dobrze. W Dragon Age Inkwizycji dali głosowe linie dla głównego bohatera i jakoś nie zrobiło to lepszego efektu niż w DGO.
(Dragon Age II pomijam bo tam Hawke miał być Shepardem
I bardzo dobrze, bethesda potrafi jeszcze bardziej #!$%@? dialogi kiedy jest udźwiękowiony protagonista co pokazuje fallout 4, w grach bethesdy nie ma na to miejsca i nigdy nie powinno być, bo znowu znowu zrobią Fallouta z protagonistą co gada i #!$%@?ą drzewko dialogowe, bo muhhh, budżet
@Faitameet: co, chyba za dużo słońca miałeś ostatnio. Jaką każdą grę wydaną po cyberpunku nienawidzę? Przypominam sobie, że krytykowałem DL2, bo się srodze zawiodłem jako fan DL1. Za to takie elden ringa uwielbiam. Starfield raczej wyśmiewam z bethesdowatości niż nienawidzę i najpewniej kupię na premierę jak każdą ich poprzednią grę.
No właśnie ten udźwiękowiony protagonista był tego przyczyną między innymi, zobacz o ile łatwiej nagrać dialogi jeżeli quest ma z grubsza jedną scieżkę, a kiedy ma potencjalnie 3 różne. Koszt aktorów, którzy grają główne rolę jest o wiele wyższy też. Plus chyba nie muszę Ci mówić, że w Skyrimie te miliony NPC gra paru aktorów na krzyż więc nie ma ich znowu tak dużo + są o wiele tańsi
Jak na grę triple A to mogłaby to być chociaż opcja, ufam że jacyś modderzy by byli w stanie to dołożyć