Wpis z mikrobloga

#unreal #unrealtournament #ut #gpt

Co prawda już jakiś czas z wykopem w UT'ka nie graliśmy, ale wiem, że jest tutaj wielu fanów Nierzeczywistego. A wiedzieliście, że ostatnio pojawił się cień szansy - taki tyci - na remaster pierwszego Unreala?

CEO studia NightDive - które jakiś czas temu zremasterowalo Quake'a - powiedział, że po wydaniu wstrząsu - CliffyB skontaktował się z Timem Sweeneyem (CEO Epica), czy nie można by tego zrobić właśnie z Unrealem?

Potwierdzenia - nie mamy, ale - są chęci i jest pomysł. Wszystko w kwestii tego, czy Epic zechce zlecić to firmie zewnętrznej, bo na Unreala od Epica - na pewno nie ma co liczyć.
arkadikuss - #unreal #unrealtournament #ut #GPT 

Co prawda już jakiś czas z wykope...
  • 13
@dqdq1: Drętwe poruszanie się... w UNREALU? To przecież wszystkie inne ówczesne gry były "drętwe" i poza kierunkami miały najwyżej skok i kucanie. HL był niezwykle oryginalny, z kucaniem po wyskoku, żeby sięgnąć wyższych krawędzi. Kłejki (i inne gry na tym enginie, w tym HL) miały niby jakieśtam strafe jumpy, ale to był raczej glitch w fizyce a nie faktyczna mechanika.
Za to U? Dodge nie tylko służące do uników (co
@dqdq1: Takie nietrafione, że były rozwijane jeszcze do alfy UT4 i zniknęły nie dlatego, że zostały wyparte lepszymi mechanikami, tylko cały gatunek arena shooterów padł i zastąpiły go wszelkie CoDy, battle royale i hero shootery.
Chociaż czy zniknęły? Takie typowo unrealowe dodge dalej bywają w różnych grach (niekoniecznie strzelankach).