Co prawda już jakiś czas z wykopem w UT'ka nie graliśmy, ale wiem, że jest tutaj wielu fanów Nierzeczywistego. A wiedzieliście, że ostatnio pojawił się cień szansy - taki tyci - na remaster pierwszego Unreala?
CEO studia NightDive - które jakiś czas temu zremasterowalo Quake'a - powiedział, że po wydaniu wstrząsu - CliffyB skontaktował się z Timem Sweeneyem (CEO Epica), czy nie można by tego zrobić właśnie z Unrealem?
Potwierdzenia - nie mamy, ale - są chęci i jest pomysł. Wszystko w kwestii tego, czy Epic zechce zlecić to firmie zewnętrznej, bo na Unreala od Epica - na pewno nie ma co liczyć.
@arkadikuss: W Unreala nie grałem, a dopiero w UT99 ale wolałbym remake od remastera. Kanciate mapy z teksturami w HD i lepszym oświetleniem by mnie nie zachęciły.
Obawiam się że zrobią to na niecałe 30% i wypuszczą za kasę. Nie przepadam za "remajstrami" w ostatnich czasach. Bardzo za to podoba mi się fanowski projekt Unreal Redux, dodający nowe smaczki, odświeżający mapy, ale za to zachowujący klimat oryginału.
@dqdq1: Drętwe poruszanie się... w UNREALU? To przecież wszystkie inne ówczesne gry były "drętwe" i poza kierunkami miały najwyżej skok i kucanie. HL był niezwykle oryginalny, z kucaniem po wyskoku, żeby sięgnąć wyższych krawędzi. Kłejki (i inne gry na tym enginie, w tym HL) miały niby jakieśtam strafe jumpy, ale to był raczej glitch w fizyce a nie faktyczna mechanika. Za to U? Dodge nie tylko służące do uników (co
@dqdq1: Takie nietrafione, że były rozwijane jeszcze do alfy UT4 i zniknęły nie dlatego, że zostały wyparte lepszymi mechanikami, tylko cały gatunek arena shooterów padł i zastąpiły go wszelkie CoDy, battle royale i hero shootery. Chociaż czy zniknęły? Takie typowo unrealowe dodge dalej bywają w różnych grach (niekoniecznie strzelankach).
@arkadikuss: nie bardzo rozumiem po co mieliby robić nowy od zera skoro jest już dobry remaster, prace nad którym stanęły w fazie Alpha. Starczy dokończyć. (chodzi o Unreal Tournament).
Co prawda już jakiś czas z wykopem w UT'ka nie graliśmy, ale wiem, że jest tutaj wielu fanów Nierzeczywistego. A wiedzieliście, że ostatnio pojawił się cień szansy - taki tyci - na remaster pierwszego Unreala?
CEO studia NightDive - które jakiś czas temu zremasterowalo Quake'a - powiedział, że po wydaniu wstrząsu - CliffyB skontaktował się z Timem Sweeneyem (CEO Epica), czy nie można by tego zrobić właśnie z Unrealem?
Potwierdzenia - nie mamy, ale - są chęci i jest pomysł. Wszystko w kwestii tego, czy Epic zechce zlecić to firmie zewnętrznej, bo na Unreala od Epica - na pewno nie ma co liczyć.
unreal ofc fajnie by było, ostatnio grałem i niektóre rozwiązania już drażnią
@dqdq1: Na przykład?
Za to U? Dodge nie tylko służące do uników (co
Chociaż czy zniknęły? Takie typowo unrealowe dodge dalej bywają w różnych grach (niekoniecznie strzelankach).
Nawet można pobrać i grać za free, działa.
https://www.epicgames.com/unrealtournament/en-US/