Wpis z mikrobloga

@kitq:
Każde zabezpieczenie można sforsować. Kwestie są takie:
Balans ceny roweru podzielić przez czas i wysiłek jaki sforsowania zabezpieczenia kosztuje vs cena innych rowerów w okolicy podzielona przez czas i wysiłek jakiego wymaga sforsowanie ich zabezpieczeń.

Jakie są opcje:
1. Ulock
Masa: Średnia
Jakość zamka: różna w stronę niskiej
Odporność na przecięcie: Różna
Wygoda: Katastrofalna. Zarówno jeśli chodzi o przypinanie jak i transport.

2. Linka
Masa: Niska
Jakość zamka: niska
Odporność
1. Ulock

Masa: Średnia

Jakość zamka: różna w stronę niskiej

Odporność na przecięcie: Różna

Wygoda: Katastrofalna. Zarówno jeśli chodzi o przypinanie jak i transport.


@brass: ulock ten ktory wyslal @Paczek_w_masle ma w zestawie przypinke do roweru zeby go tam ladnie zawiesic i jest zajebisty sam taki kupilem
ma w zestawie przypinke do roweru zeby go tam ladnie zawiesic i jest zajebisty sam taki kupilem


@agreeGe @Paczek_w_masle: to prawda. Ja miałem przypięty z boku roweru, do pręta od bagażnika i było to mega praktyczne. Niestety jest też cholernie ciężki, no ale chyba przynajmniej spełnia swoje zadanie. Dodatkowo masz w zestawie chyba 5 kluczy, w tym jeden z lampką LED ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ulock ten ktory wyslal @Paczek_w_masle ma w zestawie przypinke do roweru zeby go tam ladnie zawiesic i jest zajebisty sam taki kupilem


@agreeGe:
Niestety nie nadaje się do przypinania do większości wynalazków, które projektanci śmią nazywać parkingami rowerowymi, nie nadaje się do zapinania w tłumie (jak stoją dwa rowery ciasno), nie nadaje się do zapinania na stojakach na których jakieś dzbany zostawiły pozapinane ulocki i linki i wreszcie nie nadaj się