Aktywne Wpisy
PakaBaka +2709
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa powie ci kim jest twój ojciec.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
0.
#glupiewykopowezabawy #heheszki
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
0.
#glupiewykopowezabawy #heheszki
andryu1992 +255
Jednej osobie spośród plusujących wyśle 1000 zł, jeśli pod koniec kadencji KO (czy by trwała 4 czy 8 lat) będą spełnione chociaż dwa z poniższych warunków:
- powstanie w Polsce chociaż jedną elektrownia atomowa,
- powstanie CPK (lotnisko i chociaż część planowanych kolei),
- dokończona zostanie rozbudowa portu w Świnoujściu,
- powstanie Via Carpatia,
- wojsko będzie miało przynajmniej 225 tysięcy zawodowych żołnierzy,
- powstaną elektrownie fotowoltaiczne o większej mocy niż te
- powstanie w Polsce chociaż jedną elektrownia atomowa,
- powstanie CPK (lotnisko i chociaż część planowanych kolei),
- dokończona zostanie rozbudowa portu w Świnoujściu,
- powstanie Via Carpatia,
- wojsko będzie miało przynajmniej 225 tysięcy zawodowych żołnierzy,
- powstaną elektrownie fotowoltaiczne o większej mocy niż te
Akcja umiejscowiona na wyspach Brytyjskich ery najazdów wikingów z dodatkiem fantasy. Planuję zaczynać od małych przygód i starć o skali typowej dla Dungeons & Dragons, a potem, wraz z podbijaniem ziem przez wikingów, dodać rozgrywki polityczne (kolorowanie mapy) oraz starcia o dużo większej skali.
Mam jednak problem - jak sklecić system w miarę prosty, przejrzysty i zarazem pozwalający na dwa typy starć tj. małe potyczki i wielkie bitwy? Obecny koncept zakłada zżynkę z Qarhammera (Fantasy lub AoS) dla potyczek oraz lekko zmodyfikowany system SAGA (edycja Age of Vikings lub Age of Magic).
Przy większych bitwach byłaby używana SAGA głównie, ale przy spotkaniu się na polu walki dwóch lub więcej generałów otwierałaby się jakby osobna walka - pojedynek między nimi. Byłoby to rozgrywane pomiędzy turami zwykłej bitwy.
Gówniany pomysł, co? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#gry #tabletop #rpg #warhammer