Wpis z mikrobloga

To czeka mnie ciekawa kampania(na modzie Expert AI, który powoduje, że SI staje się w pełni konkurencyjne wobec gracza + 75% redukcja zużycia dla AI i 50% zaopatrzenia).
Zdecydowałem się wreszcie wejść do wojny po zmobilizowaniu ponad milionowej armii. Potężnie rozbudowałem do tego czasu przemysł paliwa syntetycznego i magazyny - jestem w stanie utrzymać 12 tys. czołgów. Nie mam samolotów, ale maksymalnie rozbudowałem statyczną obronę przeciwlotniczą i radary.
Niestety ofensywa wgłąb południa Grecji utknęła m. in. dlatego, że zrobiłem błąd i nie zbudowałem składu zaopatrzeniowego na południowym zachodzie Macedonii i nie jestem w stanie zgromadzić odpowiednich sił by złamać wojska niemiecko-włoskie w Epirze i zająć port, ale udało mi się właśnie zająć grecką Macedonię do której mam core.
#hoi4
IdillaMZ - To czeka mnie ciekawa kampania(na modzie Expert AI, który powoduje, że SI ...

źródło: comment_16518480191iN9ahQcuHofS6VcIc76ot.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@IdillaMZ: Testowałem expert AI i w żadnym przypadku się nie sprawdzał. ¯\_(ツ)_/¯ Wręcz śmiem twierdzić, że bardziej latają po całej mapie niż na wanilce.
  • Odpowiedz
@MajoZZ: Co to w ogóle ma do rzeczy. Expert AI jest od naprawy elementów strategicznego planowania AI i działa doskonale. Mogę wymienić punkt po punkcie co naprawia. Nie wiesz co mówisz.
  • Odpowiedz
@MajoZZ: Priorytety rozwoju technologii, wyboru celów narodowych, rozbudowa przemysłu cywilnego, ogromny nacisk na rozbudowe sił powietrznych, szablony dywizji, budowa przemysłu syntetycznego, szablony okrętów i czołgów, priorytety wydawania pp
Nie da się grać bez Expert AI.
  • Odpowiedz
@MajoZZ: Jak działa AI wystarczy zobaczyć po tym jak komputer pięknie rozbudowuje gospodarkę np. Niemcami. To jest klucz do prowadzenia wielkoskalowego konfliktu. W trybie mp takie rzeczy się liczą bo stanowią o konkurencyjności w wojnie
  • Odpowiedz
@MajoZZ: Do tego tryby tworzenia szablonów dywizji. W trybie losowym(na takim gram) komputer fajnie zaskakuje i dostosowuje doktrynę po szablony.
Jestem moderem i widzę w plikach jak to jest mądrze pomyślane. autor robi robotę za studio.
  • Odpowiedz
Priorytety rozwoju technologii, wyboru celów narodowych, rozbudowa przemysłu cywilnego, ogromny nacisk na rozbudowe sił powietrznych, szablony dywizji, budowa przemysłu syntetycznego, szablony okrętów i czołgów, priorytety wydawania pp


@IdillaMZ: Pewnie.

Ale najbardziej #!$%@? części AI, czyli strategicznego i przede wszystkim operacyjnego zarządzania jednostkami nie naprawia (bo i naprawić nie może).

Plus oczywiście arbitralne mega buffy dla AI. To leczenie objawów (i to średnie), a nie przyczyn.
  • Odpowiedz
@MajoZZ: @kacpervfr: @myzael: Ja nie wymieniłem wszystkich aspektów, aż szkoda czasu. Expert AI to jest absolutna pozytywna rewolucja w grze i gigantyczny wzrost poziomu trudności. Tylko kompletny lamer może woleć grać na podstawce. Mod w ogóle nie bazuje na bonusach dla AI(niezbędnych swoją drogą by gra była uczciwa), to jest bzdura do kwadratu.
  • Odpowiedz
+ 75% redukcja zużycia dla AI i 50% zaopatrzenia).

Mod w ogóle nie bazuje na bonusach dla AI(niezbędnych swoją drogą by gra była uczciwa), to jest bzdura do kwadratu.


@IdillaMZ: Wybierz jedno ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@myzael: SI potrzebuje redukcji zuzycia bo gracz moze radykalnie je zmniejszyc stosujac proste srodki, a AI(m. in z powodu sztucznego spowolnienia odswiezania decyzji AI by procesor graczy to uciagnal) ponosi ogromne straty tylko z powodu manewrow
  • Odpowiedz