Wpis z mikrobloga

Parę fot z zeszłego weekendu. Ćwiczenia przy małej prędkości, slalomy, hamowanie z zablokowaniem koła, jazda po równi pochyłej itd. . Oczywiście nie obyło się bez upadku motocykla xD

BTW Czy to, że crashbary (jedna część z przodu, do której mocowane są same crashbary, zdjęcie w komentarzu) się wygięły to bug czy feature? Z jednej strony lepiej, żeby się one wygięły niż rama, ale z drugiej w sumie upadek nie był jakiś "poważny". Jeśli tak nie powinno się dziać to zastanowię się nad zmianą ich na oryginalne Triumpha - teraz mam Heed.

#motocykle #triumph
Aenkill - Parę fot z zeszłego weekendu. Ćwiczenia przy małej prędkości, slalomy, hamo...

źródło: comment_1650194296FzXkm8FmzJVJiigpUSmVM5.jpg

Pobierz
  • 12
@brh77603: Też mi się tak wydawało, aczkolwiek jw. na zdjęciu widać wygięło się w najsłabszym miejscu i nie wiem czy to celowe, czy wada w projekcie. Jestem ciekawa co mi odpiszą z Heed. Wolałabym tę część wymienić, niż prostować, żeby uniknąć zmęczenia materiału.
@Aenkill: gmole celowo są tak projektowane żeby w razie uderzenia się wygięły a nie przekazywały całej siły na ramę, prawdopodobnie dostaniesz odpowiedź w stylu: był dzwon - gmole zadziałały i spełniły swoją rolę - ochroniły motocykl - należy je wymienić na nowe...

spróbuj to wyprostować, wiele na wytrzymałości nie straciły...

paciak był z tymi sakwami od redmamuta? jak z ich wytrzymałością? uszkodziło się coś?
@old_lolek: Tak, dlatego do nich napisałam, czy da się wymienić tylko tę wygiętą część. Jakby same gmole są przymocowane do tej części, a ona z kolei jest przymocowana do ramy, więc fajnie by było tylko to wymienić - kwestia odkręcenia 4 śrubek i jazda. A jeśli nie da się wymienić, jakieś propozycje, jak to wyprostować?

Sakwy miałam ściągnięte jak jeździłam na tym placyku, więc nie ucierpiały :P Ogólnie mam je krótko
jakieś propozycje, jak to wyprostować?


@Aenkill: najprościej pasem transportowym - jeden koniec do gmoli drugi do drzewa/latarni/czegokolwiek stabilnego i bujnąć na bok motocykl kilka razy (uważając żeby go nie wyp... na drugi bok ;) ), ciężar moto + Twoja siła powinny wystarczyć żeby wróciło mniej więcej na miejsce...
@Sahkez: Szczerze to 90% moich gleb polega na tym, że przy bardzo niskiej prędkości (albo zaraz po zatrzymaniu itd.) czasami motocykl mi się "bujnie" na jakąś stronę i niestety przy moim wzroście (164cm) mam bardzo krótkie okno na odratowanie go. Jak się bujnie za bardzo, to zwyczajnie nie mam tyle siły, żeby go odratować, więc staram się jedynie "zmiękczyć" upadek :P Na przykład na końcu tego filmiku mi zgasł i zablokowało