Wpis z mikrobloga

spotykany wszędzie tam gdzie trzeba dużej wydajności


@wytrzzeszcz: w 90% przypadków kończy się to tak, że kupuje się nowe serwery aby zniwelować różnice w wydajności (i pisze w C#) niż zatrudnia się programistów znających C++ w takim stopniu, aby pisali kod wydajny a zarazem nie trwało zbyt długo (bo to też kosztuje :) )
  • Odpowiedz
@Talarkowy: co Ty #!$%@? xdd jakie nowe serwery? Na tych „nowych serwerach” nadal C++ będzie działał szybciej niż C#. Zrób sobie jakiegoś większego regexa i przepuść przez plik ~10mb albo spróbuj renderować klatki w OpenGL z sensownym framerate. Obsranego cruda sobie można w notatniku napisać xD

C# jest bardzo dobry w tych przypadkach, w których AŻ taka wydajność nie jest potrzebna.
  • Odpowiedz
@Kolorowezworki: To dodaj sobie do tego koszta programisty C++ (względem C#) oraz koszta utrzymania kodu w C++ :)

Nie twierdzę że C++ jest zły - tylko to, że C# w całym rozrachunku, wychodzi po prostu taniej (jeśli mówimy o aplikacjach biznesowych i ich późniejszym utrzymaniu i rozwoju)

Cobol w wielu przypadkach jest szybszy od C++ - ale to nie znaczy, że mamy iść na cmentarz i wykopywać&wskrzeszać programistów go znających ;)
  • Odpowiedz