Wpis z mikrobloga

#tauron #prad #gorzkiezale #krakow

Ech... Ponad 4h rozmów telefonicznych o zamontowanie licznika w nowym mieszkaniu, miliony przełączeń, już jak dzwonię to znam roadmap tych ichniejszych działów i już sam sugeruje gdzie mogą przełączyć... Po bataliach telefonicznych, monter był umówiony na wczoraj, godzina 7:30, oczywiście nie przyjechał. Kolejne telefony, przełączania, wysyłania jakiś ponagleń... Jutro damy odpowiedź. Więc dzwonię dzisiaj od rana - licznik zamontowany. Nie tak szybko... Jadę do lokalu, a tam w skrzynce pusto... Dzwonię na infolinię znowu, a ci, że rozpatrzą moją skargę w terminie 14 dni xD Pytanie kto ma zapłacić za postojowe ekipy wykończeniowej...
  • 7
@karciak: wniosek składałem 25 stycznia online , umowa zawarta 6 lutego (śmieszne bo niedziela), i od wtedy mieli czas do 20 lutego żeby zamontować, ale udało mi się umówić montera (i konsultant twierdził że termin jest wiążący) , radzę dzwonić i ponaglać, bo póki się nie ponagla to zlewają. Nigdy nie oddzwaniają, mimo zapewnień i mają też sprzeczne informacje (jeden konsultant twierdzi że coś można inny że nie). Powodzenia