Wpis z mikrobloga

Mirki, czy spotkał się ktoś z odmową naprawy usterki przez serwis ccs? Mam telefon xiaomi mi 10 z okropnym green tint. Wysyłałem już go raz na gw. w lipcu - nie stwierdzono usterki. Okej, zlałem temat, nie miałem czasu się bawić. Teraz wydaje mi się że ten green tint się pogłębia, znowu wysłałem go na gw. - ponownie brak stwierdzonej usterki. Nawet im wydrukowałem zdjęcia jak to wygląda żeby widzieli. Aktualnie napisałem na infolinię, oraz wydrukowałem kolejne zgłoszenie serwisowe które po prostu nakleje na paczkę gdy przyjdzie kurier i znowu im to odeślę. Ale czy istnieje jakaś inna możliwość wywarcia na nich presji żeby to zrobili? Niby mógłbym im odsyłać to za każdym razem z powrotem, ale coś czuje że naprawy zaczną trwać nie dzień a dwa tygodnie, do momentu stwierdzenia braku usterki.
Myślałem nad rękojmią, ale telefon niestety odkupowałem od os. prywatnej, oraz ma on ponad rok - więc nie wiem czy to przejdzie. Załączam zdjęcie jak to wygląda.
#xiaomi #ccs #kiciochpyta #ccsonline
MeowsAndStuff - Mirki, czy spotkał się ktoś z odmową naprawy usterki przez serwis ccs...

źródło: comment_1644657627m4o1LTqqr6ntrGbuZ9YqRl.jpg

Pobierz
  • 6
@Tytanowy_Lucjan: Z tego co kojarzę, w rękojmi jest coś takiego że do roku domniemywa się, że wada istniała w momencie sprzedaży, po roku już chyba czegośtakiego nie ma ? I rękojmia chyba nie przechodzi na kolejne osoby?
Problemem jest to że poprzedni właściciel zarejestrował sobie paragon na stroni euro na swoje dane, więc pewnie będą wiedzieć
@Tytanowy_Lucjan: No nic, spróbuje się po wykłócać z nimi na infolinii, jak do niczego nie dojdzie wyślę jeszcze do sbe, euro zostawię na koniec ze względu na ten zarejestrowany paragon.
Trochę to słabe bo sam zajmuje się telefonami, znajomi z serwisu Samsunga i Huawei mówią że bez problemu to wymieniają bo jest to wada, znajomy z salonu pleja też nie mają żadnych problemów z naprawami, nawet gdy wysyłali własne sprawne telefony
@MeowsAndStuff
Czy sprawa została rozwiązana ? Jeśli nie zgłoś to prosto do xaomi na infolinię oni załatwią temat
Ja 3 razy odsyłałem coś tam niby robili za 3 razem wysłałem stwierdzili że telefon sprawny nie wykonano naprawy skontaktowałem się z xaomi i to oni już złożyli do nich reklamację skutkiem czego czekam już właśnie na nowy telefon
Tyle że ja usterkę stwierdziłem i nie odpuściłem od początku marca aż do dziś czyli