Aktywne Wpisy
JamesJoyce +697
#praca #pracbaza #januszebiznesu
Nie ma nic lepszego niż praca u polskiego Janusza.
Więcej zdjęć we wpisie.
https://x.com/samoniniko/status/1768180112858501592?s=46&t=m4xgLKFgqFafJXbRTotN1Q
Nie ma nic lepszego niż praca u polskiego Janusza.
Więcej zdjęć we wpisie.
https://x.com/samoniniko/status/1768180112858501592?s=46&t=m4xgLKFgqFafJXbRTotN1Q
marekrz +858
zarezerwowałem sobie wczoraj SD, ale zastanawia mnie kwestia gwarancji. Wiecie jak to będzie wyglądało? Będą dwa lata? Gdzie będzie realizowana? Trzeba będzie go wysyłać do innego kraju?
Z góry dzięki za odpowiedź.
#steamdeck
NAPRAWA LUB WYMIANA W RAMACH GWARANCJI
Użytkownik musi powiadomić Valve o roszczeniu gwarancyjnym za pośrednictwem strony pomocy Steam. Przed wysyłką lub transportem sprzętu do Valve, należy dostarczyć (na żądanie) datowany paragon sprzedaży sprzętu oraz spełnić wszystkie pozostałe warunki i ograniczenia określone w Ograniczonej gwarancji ("Gwarancja"). Link do Gwarancji znajduje się na końcu niniejszego dokumentu. W Stanach Zjednoczonych Ameryki i Europie firma Valve dostarczy adres zwrotny, przedpłaconą etykietę wysyłkową na zewnątrz wysyłanego