Wpis z mikrobloga

@W_goracej_wodzie_company zbieżność to jedno, ale jak masz rozlatane tylne zawieszenie, to nie wyjdzie na zbieżności ani na stacji. Musi to obejrzeć mechanik.
Jeśli auto pływa w koleinach i musisz kontry zakładać przy silnym wietrze, to przyczyna leży dookoła dyfra. Tak jest jakoś 9 gum i każda może mieć luz, szczególnie w leciwym BMW, bo zazwyczaj wymieniają naokoło wahaczy gumy tylko.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@W_goracej_wodzie_company: tak czy siak w BMW RWD czyli tylne koła prowadzą auto. Jak z tyłu nie będzie skręt cacy to ustawienie przodu nic ci nie da. Lewe tylne idzie do wewnątrz a prawe idzie na zewnątrz, czyli oba idą w jednym kierunku. Czyli jadąc auto jest "krzywe" i temu ściąga w lewo, bo oba koła pchają auto w tym kierunku. Coś jakbyś wózkiem widłowym skręcił koła w ten sposób. W e9x