Wpis z mikrobloga

Osobiście znam sporo zadeklarowanych katolików którzy głosują na PiS bo jest to partia ludzi wierzacych. Mam pytanko do podobnych osób na wykopie - w jaki spsób tłumaczycie sobie takie postępowanie pisowskich świętoszków? Zatykacie uszy i zamykacie oczy udając, że nic takiego się nie stało czy uznajecie to za walkę z wrogami wiary?

#bekazpisu #bekazkatoli #neuropa
Pobierz kobiaszu - Osobiście znam sporo zadeklarowanych katolików którzy głosują na PiS bo je...
źródło: comment_1643360961nByKg01jGMktP0rVyDqutQ.jpg
  • 20
@kobiaszu: Zadałem paru katolikom pytanie, co sądzą o okolicznościach drugiego ślubu Kurskiego, wyprawionego przez naczelnego czarodzieja z całą pompą w Łagiewnikach (nie znam się, ale to podobno jakieś ważne symbolicznie miejsce dla katolików?). Odpowiedzi fluktuowały pomiędzy "no nie powinno tak być" do jakichś pokracznych prób obrony poprzez zejście z tematu, ale nie spotkałem jeszcze kogoś, kto poczuł by się na tyle zażenowany, żeby przestać oglądać tworzoną przez niego propagandę. Ogólnie mam
@kobiaszu: A po czym wnosisz ze to PiS? Przecież autorzy telefonów wiedzieli ze informacja o tym wypłynie. Wg mnie dwie bardziej prawdopodobne opcje to ruscy lub Białorusini albo zwykle zgrywusy. Podpięcie się pod czyjś numer to rzecz banalna i byle 12latek spokojnie to zrobi.
A po czym wnosisz ze to PiS? Przecież autorzy telefonów wiedzieli ze informacja o tym wypłynie. Wg mnie dwie bardziej prawdopodobne opcje to ruscy lub Białorusini albo zwykle zgrywusy.


A kogo najbardziej może zaboleć ujawnienie co pis robił za pomocą Pegasusa?
Wiedzieli, że sprawa z pogróżkami wypłynie i wiedzieli też, że znajdzie się ktoś taki jak ty kto będzie winił Ruskich, Białorusinów, kosmitów, cyklistów, gejów, lesbijki, ekologów i filatelistów.
"Ej, to będzie