Wpis z mikrobloga

W Canal+ samodzielnie, bez mojej wiedzy przedłużyli moją umowę (która była na czas nieokreślony) na dwa lata i podnieśli abonament dwukrotnie. Zorientowałem się przypadkiem po pół roku bo rachunki nie przychodzą do mnie. Po moim zapytaniu o wyjaśnienia poinformowali mnie, że przedłużenie nastąpiło telefonicznie mimo, że nie mam w billingu w tym dniu rozmowy dłuższej niż minuta. Anulowali mi to przedłużenie i zwrócili różnice w nadpłaconej kasie ale absolutnie nie chcą powiedzieć jaki pracownik albo chociaż jaki punkt Canal+ dokonał tego przedłużenia. Czy to się nadaje na znalezisko? Czy sobie odpuścić? ( ͡º ͜ʖ͡º)

  • 5
@mariusz5891: Normalnie mnie też tak zrobili. Jak kończy ci się umowa i nie złożysz wypowiedzenia i się nie dodzwonia to z automatu przedłużają na nieokreślony że 100% płatnością bez zniżek z wcześniejszej umowy, a wypowiedzenie wtedy 3 miesiące ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Sylar36: No ja to wszystko wiem, ale zaprzeczasz sam sobie, napisałeś wcześniej:

przedłużyli moją umowę (która była na czas nieokreślony) na dwa lata


Powyżej są dwie nieprawdziwe informacji, ponieważ przedłużyli na czas nieokreślony umowę, która dotychczas była umową na czas określony
@mariusz5891: było dokładnie tak jak napisałem, miałem na czas określony, nie złożyłem wypowiedzenia to "przedłużyli" na czas nieokreślony i dokładnie tego stwierdzenia użyła konsultantka. Dodatkowo poinformowała mnie że tak robią z automatu. Szukasz logiki tam gdzie nie trzeba, chodziło mi żeby pokazać jaki mają schemat i że przypadek wykopią to nie jest żaden ewenement tylko standardowa procedura Canal Plus
@Sylar36: Szukam logiki tam gdzie nie trzeba? Czyli w Twoich wypowiedziach? ( ͡ ͜ʖ ͡)
"miałem na czas określony" vs "która była na czas nieokreślony"

Przedłużenie niewypowiedzianej umowy jest normalną procedurą w każdej tv i sieciach komórkowych w Polsce