Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam,

Chciałbym zacząć pomału szukać pracy jako jakiś analityk, administrator baz danych itp.

Nie mam doświadczenia stricte it czy finansowego, pracuje w biurze dewelopera na administracji ale pełnię też nieformalne funkcje osoby która ad hoc przygotowuje zestawienia, prezentacje itp. Pomagam również w zagadnieniach związanych z oceną techniczną budynków osobom związanych z gwarancją z racji mojego wykształcenia (inż. Budownictwa).

Angielski oceniam na B1+ oraz moja różowa jest rekrutetem na codzień pracującym z angielskim (branża automotive ale głównie inżynierowie lub mechatronicy) więc pomoże mi się do rozmowy przygotować.
Excel zaawansowany z VBA, podstawy języka DAX, skrypty Python oraz Power Bi, Power Query.

Czy jest sens zakładanie githuba dla projektów zapytań w power bi, power query czy prostych skryptów Pythona? W obecnej pracy napisałem kilka makr które wykorzystują zarówno vba jak i Pythona czy power query (łączenie plików pdf, wysyłanie załączników mailem z poziomu Excela ).

Jest sens takie projekty do cv wpisywać? Jak wgl w CV to uwidocznic? Nie ukrywam że to trochę moja zajawka a wiem że w obecnej pracy trochę się marnuje pod tym kątem plus zarobki są bardzo słabe.

Na ile mogę też liczyć w Warszawie na początek? Zależy mi na pracy hybrydowej/zdalnej ale to nie jest wymóg konieczny.

#korposwiat #korpo #excel #vba #kiciochpyta #programowanie dla zasięgu #programista15k #bazydanych #big4

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61d1eb150ed247000a927b26
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 19
Pracowalem jako analityk danych w duzej, ogolnopolskiej firmie z branzy meblarskiej z siedziba w miescie sredniej wielkosci.
Twoje umiejetnosci z pewnoscia by przewyzszaly oczekiwania zarzadu co do doswiadczenia na tym stanowisku.