Wpis z mikrobloga

@MiloO94: #auto #kia #leasing #samochody
Przejechałem się dziś do salonu w sprawie zobaczenia oferty na tego Proceeda i porozmawiania co dalej. Zaoferowali Kię Proceed 1.5 GDI 160 KM w full opcji za 125 tysięcy. Czyli o 15 tysięcy drożej niż cena mojego zamówienia na Kię Ceed SW. Pan Sprzedawca starał się mnie przekonać, że to już jest bardzo korzystna oferta. (Ta jasne). Dowiedziałem się również, że teraz na zamówienie samochodu nowego to kolejne pół roku czekania minimum bo i Kia zaczęła mieć problem z częściami. Na zapytanie czy dostanę rekompensatę jeśli zamówię ponownie nowy samochód, odpowiedzieli mi, że muszą wysłać zapytanie do centrali. Podsumowując zaczynają kręcić i to bardzo. Mój "hatchback" stoi na placu w specyfikacji takiej jak faktycznie miało być Kombi.

Mam 3 wersje do rozważenia:
- Kupno Proceeda za 125k. - Żona patrzyła czy wózek wejdzie i dałoby się to ogarnąć.
- Kupno Ceeda za cenę taką samą jak moje zamówienie lub niższą
- Zwrot zadatku za niewywiązanie się umowy z ich strony. Chyba tutaj mi się należy zwrot dwukrotności kwoty.

Link do poprzednich postów z tej historii:
https://www.wykop.pl/wpis/62577631/auto-kia-leasing-badz-mna-zamow-samochod-z-salonu-/
https://www.wykop.pl/wpis/62614147/auto-kia-leasing-afera-a-wiec-dodzwonilem-sie-dzis/
Pobierz MiloO94 - @MiloO94: #auto #kia #leasing #samochody 
Przejechałem się dziś do salonu ...
źródło: comment_1640616634JEMVQrVEykjc02BCa02rlh.jpg
  • 202
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@MiloO94: najlepiej dla Ciebie to chyba złapać dwukrotny zadatek i szukać innego auta. Dla salonu to lipa, bo sporo kasy muszą oddać i powinno im zależeć dać jak największy rabat byś Ty nie zażądał zwrotu zadatku, z tytułu nie wykonywania umowy.
@red7000: chodzi mi o to, że jeśli są w stanie produkować jakiekolwiek samochody, to priorytetem jest produkcja dla klienta, wobec którego popełniło się błąd i ma się otwarte zobowiązania.
@MiloO94: kasę przetrzymali, wartość pieniądza spada, zmarnowali ileś miesięcy Twojego czasu (bo mogłeś w tym czasie czekać na inne auto). Ciekawe czy już gdzieś do nich dotarł wątek na wykopie, bo powinni Ci w tyłek wleźć tą nową ofertą i mieć zadowolonego klienta i trochę PRu, a zamiast tego lecą po bandzie i w iluś głowach ta imba zostanie i będzie się z tą marką źle kojarzyć xd
@DOgi: Przecież fabryka KIA nie ma pojęcia, kto kupuje ich auta. Tak samo producent np. pasków nie rozpatruje bezpośrednich reklamacji klientów, którym mechanik zmieniał rozrząd i pasek się rozsypał po wyjeździe z zakładu.