Wpis z mikrobloga

zależy z czego się przesiadasz ale nie.

Poza tym nm w dieslu to nie to samo co w benzynie bo musisz mieć 25-30% dłuższe przełożenia w dieslu


@PiotrFr: Ze 193km 280nm benzyny, jakieś fajne uczucie przyśpieszenia jest tylko na jedynce i dwójce i to po nagłym wciśnięciu gazu
  • Odpowiedz
@Vosemite: zalezy kogo spytasz, do czego jest przyzwyczajony ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jesli to silnik cuaa to sie lajtowo chipuje w okolice 300km/600 nm ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Vosemite w e60 535d było całkiem spoko jeśli chodzi o dynamikę, wyprzedzisz takim większość typowych aut na drogach plus fajnie jedzie 100-200 ale po pierwsze bardzo rzadko jest okazja do takiej jazdy, po drugie do mocy się przyzwyczajasz, po trzecie serwis kosztuje.
  • Odpowiedz
wbije to cię kwota na dystrybutorze paliwa po zatankowaniu ;)


@x06cdfx9:
wszystko zależy od tego jak będziesz dusić i w jakim stanie auto ¯\_(ツ)_/¯

4.2 TDI w Q7 podczas normalnej jazdy dychy nie zeżre
podczas pałowania SKY IS THE LIMIT
  • Odpowiedz
@p4wl: to jest od uruchomienia co podajesz, a jakie średnie na rok jeżdżenia? Oraz te liczby na komputerze, a po fakturach, to inne liczby, komputer tam swoje liczy, a dystrybutor swoje. U mnie 180KM 240 nm pokazuje niby 6.5L/100, a w praktyce 7.4L/100 liczone po fakturach. Gazu nie mam.
  • Odpowiedz
  • 0
@p4wl Ustawisz tempomat na 90 km/h to do osiągnięcia taki rezultat bez problemu w dieslu. Ale jeżdżąc normalnie po mieście trzeba liczyć x2.
  • Odpowiedz