Aktywne Wpisy
eskejper +181
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem ze swoją różową od pięciu lat. Niedawno zmieniłem prace na lepiej płatną, mam teraz co jakiś czas wyjazd na szkolenia. Tydzień temu byłem na dwudniowym szkoleniu, było na nim trochę osób, sporo z innych oddziałów z innych miast. Wieczorem po szkoleniu zrobiliśmy sobie integracje podczas której poznałem pewną dziewczynę, wyróżniała się i od razu wpadła mi w oko, wiedziałem ze ja jej również. Sama z początku ze mną
Jestem ze swoją różową od pięciu lat. Niedawno zmieniłem prace na lepiej płatną, mam teraz co jakiś czas wyjazd na szkolenia. Tydzień temu byłem na dwudniowym szkoleniu, było na nim trochę osób, sporo z innych oddziałów z innych miast. Wieczorem po szkoleniu zrobiliśmy sobie integracje podczas której poznałem pewną dziewczynę, wyróżniała się i od razu wpadła mi w oko, wiedziałem ze ja jej również. Sama z początku ze mną
Zaczynaliśmy na wykopie i co jakiś czas miło mi tutaj wracać - zapraszam do historii na moim profilu.
Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach. Mam wolny wieczór i spędzę go na mirko ;)
Krótki opis platformy. Podkreślę, że bierzemy najlepsze cechy rynku kryptowalut i przenosimy model ich wydawania na rynek gier.
GameCap.io - wyobraź sobie CoinMarketCap z grami video i z możliwością bezpośredniego kupienia gry od producenta lub puli płynnościowej gry. Ranking gier po ich wartości. Z rzeczy które pomogą jeszcze lepiej zrozumieć idee: https://www.youtube.com/watch?v=PAJ7a4mULXA
Gamexplorer.io - pierwszy na świecie explorer blockchain dla graczy. Wyobraźcie sobie, że wszystkie wasze gry, przedmioty do gier czy NFT będą tutaj w jednym miejscu. Dodatkowo na Gamexplorer działa zupełnie nowe forum, gdzie siła polubienia postu zależy od ilości posiadanej gry. Każda gra ma osobne forum.
Gamexchange.finance - wyobraź sobie, że w dzięki nam w przyszłości będziesz mógł zamienić 1 Cyberpunk na 0.6 GTA jednym przyciskiem.
GameWallet - wyobraź sobie portfel Bitcoina na telefon obok którego są gry, które możesz wysyłać tak jak kryptowalutę. Na PC GameWallet jest po prostu Steamem, korzystanie z niego nie różni się zbytnio od samego Steama. Ot, klikasz i grasz. Jak masz grę to możesz ją pobrać i tak dalej.
GamePaper.io - wyobraź sobie Kickstarter, gdzie będziesz mógł inwestować w gry. Twórca mówi, że zbiera 10mln $, sprzedając kopie w sprzed sprzedaży po 10$ - 1mln sztuk. Na rynek zostanie natomiast wypuszczonych 3 mln sztuk po cenie 30$. Inwestorzy kupują 1/3 podaży całej gry, dzięki czemu mogą osiągnąć zysk, a Twórca może zyskać środki na rozwój gry.
Na początek kilka pytań ode mnie.
1. Czym jest kartridż na blockchain?
Jest to token zgodny z ERC20 do którego przypisana jest licencja danej gry. Na przykład kartridżem gry Cyberpunk 2077 byłby token Cyberpunk 2077. Żeby mieć grę trzeba mieć jeden token. Kartridżem można się wymieniać tak jak kryptowalutą. Należy jednak pamiętać, że Twórca kartridża w momencie tworzenia kształtuje zasady rynku wtórnego, których nie da się zmienić i zarabia na nim. Przykladowo: CDProjekt wydaje 10 mln Cyberpunków z 50% prowizji za obrót wtórny. Kiedy wysyłam 1 taki Cyberpunk do kolegi kolega otrzymuje 0.5 Cyberpunka i musi kupić z rynku 0.5. Druga połowa trafia natomiast do Twórcy. Do ustalania wolnorynkowej ceny gry wykorzystujemy pule płynności. Za zapewnianie płynności grą zarabia się #.
2. Po co token #? Skąd jego wartość?
Twórca na rynku wtórnym może sprzedawać kartridże za wszystko - $, BTC, ETH, USDT, #. Natomiast każdy kartridż wydany z pomocą platformy GameContract.io i dodany na platformę otrzymuje nowe # w obrocie jako nagrodę dla zapewniających płynność. # jest więc tokenem płynnościowym, który zapewniać będzie płynność na rynku wtórnym gier, umożliwiając ich sprzedaż czy wymianę między sobą. Ponadto wszelkie reklamy widoczne na platformie będą do kupienia jedynie za #. # będzie również uprawniać do głosowania czy dana gra spełnia warunki wydania na platformie oraz będzie siłą głosu na forum poświęconym grą na naszym ekosystemie.
3. I gdzie ja będę mógł zagrać w pierwsze gry i kiedy?
W Marcu, na platformie GameWallet. Dla usera będzie to działać po prostu jak Steam. Kupisz sobie grę, pobierzesz i zagrasz. Nasz inwestor ma już działający Launcher, kwestia przepisania kodu dla nas.
4. Ale gdzie będziecie trzymać te wszystkie pliki?
Myślimy nad 3-4 rozwiązaniami i prawdopodobnie będziemy je łączyć. Na szczęście powstaje obecnie kilka zdecentralizowanych projektów, które mogą rozwiązać nasz problem. Obecnie myślimy nad:
1. Torrenty. 2. CDN - drogie. 3. Sia.
5.Kiedy ICO?
Jeszcze nie wiemy czy będziemy robić publiczną sprzedaż. Listingu można się spodziewać po marcu razem z premierą pierwszych gier.
Wesołych świat życzy
Szymon Jankowski
CEO HashUp
#kryptowaluty
Nie wołam nikogo. Będę wołał posiadaczy # dopiero na listing :)
0xf1a5d946058bCe9Ce5191cb2BbE4EDaA1AF4946C
Komentarz usunięty przez autora
0xFDbC73A9B4744a87b014726Bd877f3e126a1B42A
0x7052bD0Fc3Ea844B5F55668e2a1F077ec8014371
Komentarz usunięty przez autora
0x315b3bEDFa2e8Bfc54ABdF84F8556049eeBAF6eD