Wpis z mikrobloga

@Pan_Orama jak się gracze dają dymać i kupują na premierę nie czekając na recenzje to tak się to kończy. Sami nadstawiacie dupe. Developerzy już mają w dupie optymalizację i dopracowanie produktu na premierę bo wiedzą, że preordery złożone i opłacone.
  • Odpowiedz
@GoomisS: co ciekawe u mnie na high było średnio 80, ale nie ma tej płynności. Z tego co pamiętam w BFV miałem na high mniej. Widac że poszczególne ustawienia detali tutaj nie wpływają tak bardzo i jakoś bardzo dużo nie zyskujesz obcinając
  • Odpowiedz
@johnny_tsunami: BF4 to przede wszystkim miał problemy z komunikacją klient-serwer. Hitreg i netcode był po prostu tragiczny i w sumie do dziś zdarzają się z nim problemy.
Pamiętam, że na moim configu gra przez 1-2 patche po prostu crashowała po 1 minucie i z tego co czytałem problemem były niektóre procesory, ale na mocnych komputerach z tego co pamiętam nie było problemów.

A co do prezentu w postaci BF2042 - rodzina
  • Odpowiedz
@johnny_tsunami ja na Xbox one grałem na premierę - to gra też nie była grywalna - serwery słabo chodziły, z jednej mapy wywalało, ręce na plecach, ale nie było taki jaj jak tutaj.

No myślę że cp2077 zrobił nowy trend wśród deweloperow - nie ważne że zrypane - obiecaj że naprawisz a i tak kupią.
  • Odpowiedz