Wpis z mikrobloga

@PsK1928: też miałem okazje sobie nim pojeździć i według mnie to nie sam podłokietnik jest nieporozumieniem a całe te auto. Miałem egzemplarz, który miał przejechane ~14k km i podczas wsiadania skrzypiało dosłownie wszystko, wyciszenia w środku 0, szum opon nie do zmienisienia, każda dziura była jednoznaczna ze skrzypiącymi plastikami. Miejsca w pyte mało a nie jestem wielkoludem i mam 180cm. No i w momencie włączenia klimy, radia, navi itp w oczach
@silentoo: ja z racji wykonywanej pracy mam doczynienia z autami z przebiegiem nie wiekszym niz 10 kilometrow :P wiec nie wiem jak te auta beda sie zachowywc po kilku tysiacach kilometrow. Ale mialem i mam okazje jezdzic praktycznie wszystkimi elektrykami na rynku od leafa, przez ioniq 5, Nio ES8 po EQS i przyznac musze, ze Leaf w swojej klasie to porazka, wolalbym doplacic do e2008 lub Soula/Niro, ale wiadomo ze Martin
@StrykX: miałem na dzień do poużywania Kię XCeed PHEV (zastępcze na czas naprawy), to kompletnie nic nie skrzypiało ani nie telepało podczas jazdy na baterii. W Sportage też mi nic nie skrzypi, a wszystko w środku jest ładnie wygłuszone. Gubernator pewnie kupił paździerza bo koledzy kupili (pewnie za miesiąc już aut elektrycznych mogło nie być na rynku ( ͡° ͜ʖ ͡°))
@darth_invader: ogolnie KiA i Hyundai bardzo mnie pozytywnie zaskakuja. Robie ponad rok w obecnej firmie. Przewinelo sie ich parenascie tysiecy i nie bylo z zadnym autem problemu. Mercedes na przyklad najwieksze rozczarowanie, byl EQC co mu przy 7km przebiegu wspomaganie padlo :p EQS plastikowy strasznie a w Polsce cena od 700tys chyba.
@Zamaloczasunalogin
Kierunek Copper Mountain ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1637264028niyl1xValAPutWMF2nodqp.jpg