Wpis z mikrobloga

cześć, utworzyłem projekt HDRP i zaimportowałem standard assets pack, zrobiłem konwersję wszystkich textur do hdrp. Niestety dalej "broadleaf desktop" nie działa (teraz jest niewidzialne).

1) czy standard assets pack w ogóle wspiera hdrp?
2) czy jest sens iść w hdrp czy lepiej w urp, tutaj mam głównie na myśli czy jest więcej assetów pod (w assets store) pod hdrp czy urp?

P.S. broadleaf desktop działa w URP
#unity
  • 1
  • Odpowiedz
@orzel20: jeżeli nie wiesz czy iść w HDRP czy w URP to idź w URP. HDRP ma bardzo dużą przewagę nad URP ale nie jesteś w stanie tego docenić jeżeli dopiero się uczysz.
HDRP jest dla doświadczonych devów... dlatego ma mieszane opinie bo początkujący natrafiają na problemy których nie potrafią nawet porządnie zdiagnozować.
  • Odpowiedz