Wpis z mikrobloga

  • 374
@voucher_z_biedry przecież to nie bajka. Tak samo zmieniło się postrzeganie tej marki przez kupujących. Kiedyś najpopularniejsza dacia u nas była 1310 (u mnie w rodzinie też była i jeździłem taka na wakacje) i to był żenujący twór. Nic dziwnego że przy pierwszych Loganach każdy się śmiał bo w sumie wyszło podobnie. Rdzewialo na potęgę i było jakościowym żartem. Przy Dusterze wszyscy wiedzieli czego mogą się spodziewać ale wyszło nieco lepiej. Aktualne Dacie
  • Odpowiedz
@francuskie: szkoda tylko, że nazwa marki taka śmieszna.

trzycilindrowe cos o pojemnosci mniejszej niz flaszka wódki


@Bajo-Jajo: Trzeba mieć otwarty umysł i pamiętać, że jeszcze na początku lat 90' taką dynamiką jak współczesne 1.0 mogły się pochwalić auta z silnikami dwukrotnie większymi, które żłopały po 12 litrów benzyny na 100km. Zobaczymy tylko jak będzie z żywotnością tych silników, bo poza tym to trudno im cokolwiek zarzucić. 1.0 renault jest proste
  • Odpowiedz
@francuskie: jak to będzie miało 7 miejsc i cenę < 100k pln przy wyposażeniu jak w duster prestige to sam pobiegnę po to do salonu :) Niech mają szeroką gamę modeli, byle trzymali się nizin cenowych, tak jak udaje im się do dzisiaj.
  • Odpowiedz
@francuskie: zlego slowa nie powiem na Logana 1, 1,5DCI. One robily po 400-500kkm. Buda wcale jakos szczegolnie nie gnila, zauwaz ze to sa auta przede wszystkim robocze i nie byly oszczedzane. Biorac pod uwage ile to kosztowalo i co dawalo w zamian, to byl to bang for the buck.
  • Odpowiedz