Wpis z mikrobloga

Cześć,

zajmuję się grafiką, jednak od lat wszystko dłubię myszką. Chciałbym popróbować trochę zabawy z tabletem, bo wiem, że na pewno mi się spodoba, a kilka lat się już zbieram. Niestety nie mam odpowiedniej merytorycznej wiedzy, a chciałbym kupić coś, co posłuży mi na lata, ale też nie wydrenuje kieszeni. Mógłbym prosić o jakieś polecenie? Z tego co wiem #wacom jest najbardziej renomowany, ale modeli jest tyle, że głowa mała. Generalnie będę na nim tylko pracował w domu, ale do moich potrzeb nie potrzebny mi mega duży.

Dzięki!

#ilustracja #grafika #grafikakomputerowa #pytaniedoeksperta #tablet #tabletgraficzny #huion
  • 9
  • Odpowiedz
@GoddamnElectric: dożyłeś czasów, w których pojawiła się konkurencja i przyzwoite, niedrogie tablety, które się już do czegoś nadają (a wacom zrobił się paskudnie drogi lub w budżetowych modelach zbliżony do konkurencji)

Dzisiaj na promce na allegro będzie
https://allegro.pl/oferta/wkrotce/tablet-graficzny-xp-pen-star-03-11149667846
w tych pieniądzach wejście w temat tabletów będzie wyjątkowo łagodne. No i masz bezpłatne zwroty, więc nic nie ryzykujesz. A jak ci podejdzie to sobie następny kupisz "na lata" za większe pieniądze. I
  • Odpowiedz
@GoddamnElectric: mam intuos Pro small chyba z 7 lat i myszki nie uzywam wogole od czasu przesiadki na tablet, wszystko na nim robie. W tabletach mam porownanie tylko do tanszych modeli bambu, i roznica w jakosci wykonanie jak i komforcie uzytkowania dla mnie byla ogromna wiec polecam zainwestowac jesli ma to byc pelno etatowe narzedzie pracy. Tak jak przedmowcy wspomnieli slyszalem ze inne firmy juz tez daja rade.
  • Odpowiedz