Wpis z mikrobloga

@Pan_Kielonek: widzę, że jesteś dumny ze swojego projektu ale może wyjaśnisz z czego? Z tego że użyłeś 5 milionów poly do zrobienia wieżyczki? Przerost formy nad treścią. Ale przed kolegami będziesz szpanował jakich to ty (specjalnie z małej litery) dokładnych modeli nie robisz. Może byś lepiej wykorzystał czas i zrobił poradnik na youtube jak zainstalować blendera.

  • Odpowiedz
@Pan_Kielonek: eee tam 24 mln to nie tak duzo w tej chwili xD moj plik roboczy z ar15 ma ponad 6 gb i 120mln pointow w zbr. Anyway. Good job, z polymodelingiem :D teraz tylko detal w zbrushu i masz wejscie do wiekszosci firm gd w polsce
  • Odpowiedz
@MlekozMonkom: ZBrush wiadomo, musi ważyć, ten czołg też do ZB wciągnę kiedyś żeby porządne wgniotki i zadrapania porobić. Ale to był projekcik for fun, powrót do korzeni i jednocześnie pokazał mi, że już nie lubię modelować. Zawodowo robię FX'y i robienie wybuchów czy destrukcji daje mi zdecydowanie więcej satysfakcji niż modelowanie. Ten czołg powstał od początku z myślą o symulacji. Teraz poleci do Houdiniego żeby zaczął jeździć i strzelać. W planach
  • Odpowiedz