Wpis z mikrobloga

@kamilek123: #!$%@? kocham GTA, jestem fanatykiem serii od czasów GTA 2
Ale to co robi Take Two z Rockstarsami to głowa mała. Ruchanie piątki niczym Todd Howard i Skyrim.

Nie znam się na gamedevie, ale mam wrażenie, że GTA VI ludzie by kupili znowu tak masowo jak GTA V, że w ciągu dnia zarobiliby miliard dolarów xD I mogliby doić VI przez kolejne 5-6 lat. A tak to GTA V będzie
@niochland GTA Online ma tak poważne błędy jakich nie ma żadna gra multiplayer, a przy tym tak bardzo, BARDZO upośledzone community które niczego nie bojkotuje jak np. w przypadku Blizzarda. Nie można ich winić że nie urywają kurze złotych jaj. Ja mam tylko nadzieje że dzięki temu znowu podniosą poprzeczkę w kolejnym tytule tak jak to było z rdr2 pod względem opowieści czy interaktywności.
@niochland: w 3 lata GTA VI nie zrobią. Następna gra jest pewnie w trakcie tworzenia, to co ci przeszkadza, żeby mała część zespołu poświęciła trochę czasu na odświeżenie GTA V dla nowych konsol, żeby trochę przynajmniej przychodu było?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@niochland: otóż to. Mam 32 lata. Gram w jakaś gierkę może raz na rok, raz na 2 lata. Dla nowego GTA kupiłbym sobie PlayStation 6 czy jak tam aktualny numerek.
@PanieBoczek: Robią wersje Enhanced na PS5 - która nie różni się nic od wersji PC, a nawet można powiedzieć i do PS4 jej niedaleko xDD

#!$%@? o ile multi na początku było fajne, tak teraz nie da się w to grać.
Już #!$%@? z free roam, wolałbym wyścigi porobić ale tam lobby zawsze puste.
Muszę spróbować z FiveM
@niochland: Tylko że GTA V co roku jest w topkach najlepiej sprzedających się gier z danego roku i zarabia setki milionów pomijając nawet wpływy z Online - na początku nie mogłem w to uwierzyć bo byłem przekonany że każdy już ma GTA V, ale potem sobie uświadomiłem że przecież cały czas pojawiają się nowi dwunastolatkowie xD Oni mogą bez problemu doić tą grę kolejne 10 lat, do momentu kiedy grafika będzie