Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki programistyczne, proszę o poradę. Studiuję infę zaocznie, właśnie zaczynam drugi rok i zastanawiam się, czy tego nie rzucić. Męczą mnie te studia masą zapychaczy, a te ciekawe tematy i tak są przedstawiane tylko po łebkach. Czesne to około 5000 złotych za rok, weekendy zajęte. Myślę, czy nie lepiej będzie zaoszczędzić tę kasę i zamiast wkuwać jakieś głupoty, zacząć się uczyć na poważnie programowania (uczę się pythona aktualnie, ale póki co podstawy hobbystycznie). Czy bez studiów, po samym ogólniaku da radę znaleźć pracę w branży? Czy hr nie odrzuca takich cv na starcie? Mam mętlik w głowie, bo niby żal straconego roku, ale czuję, że lepiej poświęcić ten czas na naukę praktycznego programowania.
#programowanie #naukaprogramowania #programista15k

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6149e529fc6ad0000a56e549
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 42
Ucz się dalej na studiach plus zacznij szukać pracy.
Ten papier lub sam fakt że chodzisz na studia jedynie pomogą Ci na początku żeby właśnie wyłonić Cię spośród kandydatów którzy żadnych studiów nie mają.

Z mojego doświadczenia(automatyka i robotyka here) te studia mi się przydały o kant d... w pracy jako programista. Za to dzięki temu miałem szansę pójść na rozmowę. Kolega który skończył chemie miał w tym samym okresie dużo ciężej
@AnonimoweMirkoWyznania: studia nie zagwarantują Ci pracy, nie jest to must have w rekrutacji, najwyżej jakiś malutki dodatek. Studia nie są wyznacznikiem wartości programisty, jeśli absolwent studiów informatycznych robił jedynie tyle co na zajęciach w jakikolwiek polskiej uczelni, to jako programista nadal nie potrafi nic i trzeba go uczyć wszystkiego od zera.