Chciałbym gorąco przestrzec przed kupowaniem czegokolwiek od Garmina. Kupiłem jakieś pół roku temu Vivoactive 4 i niedawno porysowałem szybkę - myślę, zdarza się. Napisałem do supportu by dowiedzieć się ile za naprawę weźmie Garmin - po 3 dniach dostałem odpowiedź. Nie serwisujemy tylko wymieniamy, cena usługi: 717,71PLN.
Dla porównania, również jakiś miesiąc temu zbiłem szybkę w Samsungu S20FE 5G. Serwis zażądał 600zł i jeszcze w komplecie wymienił baterię.
@Linuksiarz: ale co, odpisali że gwarancja tego nie obejmuje czy jak? Support garmina ssie pałke, to potwierdzam, ale uzytkuje od nich kilka rzeczy i nie mam zastrzezen.
@Stormweaver: Tak, napisali że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i w zamian mogą mi wysłać nowy zegarek za w/w sumę. Dla mnie ta sytuacja jest absurdalna bo zegarek to dla mnie narzędzie a nie ozdoba z którą mam obchodzić się jak z jajkiem. Tak jak w przypadku telefonu tak i tu producent powinien oferować usługę wymiany szybki/wyświetlacza lub co najmniej oferować części.
@panato: Jeszcze nie wiem co zrobię, chyba poszukam
@Wirtuoz: Przestrzegam przed kupowaniem od producenta który ma w czterech literach swoich użytkowników. Efektywny brak serwisu uznaję za taką właśnie postawę.
@Linuksiarz: mi na gwarancji wymienili 2x bez problemu zegarek ... wpisałem brak pomiaru GPS ... 2 tygodnie i nowy zegarek na ręce... 6 lat na Garminie Triathlon na 2 modelach zawsze bez problemu serwis w Poznaniu
@husqvarna: Nie można rozmawiać, można płacić. Zdecydowanie lepiej kupić Huawei GT2 Pro za 900 zł, znacznie dłużej trzyma bateria, można gadać, nie ma płatności ale jest wykonany z o niebo lepszych materiałów i podejrzewam że nie ma takiego tragicznego supportu jak Garmin.
Dla porównania, również jakiś miesiąc temu zbiłem szybkę w Samsungu S20FE 5G. Serwis zażądał 600zł i jeszcze w komplecie wymienił baterię.
#garmin #smartwatch #zegarki #zalesie #samsung
Komentarz usunięty przez autora
@panato: Jeszcze nie wiem co zrobię, chyba poszukam
Komentarz usunięty przez autora