Wpis z mikrobloga

Chciałbym gorąco przestrzec przed kupowaniem czegokolwiek od Garmina. Kupiłem jakieś pół roku temu Vivoactive 4 i niedawno porysowałem szybkę - myślę, zdarza się. Napisałem do supportu by dowiedzieć się ile za naprawę weźmie Garmin - po 3 dniach dostałem odpowiedź. Nie serwisujemy tylko wymieniamy, cena usługi: 717,71PLN.

Dla porównania, również jakiś miesiąc temu zbiłem szybkę w Samsungu S20FE 5G. Serwis zażądał 600zł i jeszcze w komplecie wymienił baterię.

#garmin #smartwatch #zegarki #zalesie #samsung
  • 12
@Stormweaver: Tak, napisali że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i w zamian mogą mi wysłać nowy zegarek za w/w sumę. Dla mnie ta sytuacja jest absurdalna bo zegarek to dla mnie narzędzie a nie ozdoba z którą mam obchodzić się jak z jajkiem. Tak jak w przypadku telefonu tak i tu producent powinien oferować usługę wymiany szybki/wyświetlacza lub co najmniej oferować części.

@panato: Jeszcze nie wiem co zrobię, chyba poszukam
@husqvarna: Nie można rozmawiać, można płacić. Zdecydowanie lepiej kupić Huawei GT2 Pro za 900 zł, znacznie dłużej trzyma bateria, można gadać, nie ma płatności ale jest wykonany z o niebo lepszych materiałów i podejrzewam że nie ma takiego tragicznego supportu jak Garmin.